کد خبر: ۳۱۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۴

فیلم‌های رابرت ردفورد را در تلویزیون ببینید

جدول پخش فیلم‌های شبکه نمایش همزمان با تعطیلی طرح فاصله گذاری اجتماعی تغییر می‌کند.
شبکه نمایش با توجه به تعطیلات اعلام شده از اول آذر ماه به دلیل ملاحظات پیشگیرانه در مقابله با ویروس"کرونا" در کشور، کنداکتور خود را با شرایط و نیاز مخاطبان تغییر داده است.

برهمین اساس باکس ساعت ۱۵ نمایش که به تکرار فیلم‌های کلاسیک اختصاص داشت به فیلم‌های ویژه شبکه نمایش تغییر پیدا کرده است.

این هفته شبکه نمایش در ژانر منتخب موضوعی خود به فیلم‌هایی با مضامین ورزشی و در بخش صحنه گران به مرور آثار رابرت ردفورد می‌پردازد.

فیلم‌های ساعت ۱۳ شبکه نمایش که اختصاص به پخش فیلم‌های ایرانی و تله فیلم دارد، از شنبه ۱ اذر ماه تا جمعه ۷ آذر ماه به ترتیب: زمانی برای پشیمانی، خواب فروش، کفشاتو در نیار، ضیافت نامه، سلام به انتظار (به مناسبت روز بسیج مستعضفان)، سکوت دریا و پی ۲۲ (به مناسبت روز نیروی دریایی) به روی آنتن می‌روند.

ساعت ۱۵ شبکه نمایش که بیش از این تکرار فیلم‌های کلاسیک را پخش می‌کرد، به فیلم‌های ویژه شبکه نمایش تغییر پیدا کرده است که از اول اذر ماه به ترتیب انتهای یک رویا، تنها در خانه ۵، داستان نبرد خرگوشی، بازی اسرار آمیز ۲_جزیره کاپیتان، پای چپ من، سرانجام حقیقت و سامورایی رامن فروش از این شبکه پخش خواهند شد.

در بخش ژانر موضوعی منتخب این شبکه به فیلم‌های با موضوع ورزش از اول اذر ماه ساعت ۱۹به ترتیب هووی، شنای بدون نفس، خط پایان، سیبیسکوئیت، جنگجوی درون، بهترین بازی دنیا و باج پخش می‌شوند.

در بخش صحنه گران هفته به فیلم‌های بازیگر و کارگردان برنده اسکار رابرت ردفورد پرداخته می‌شود که به ترتیب از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ فیلم های: آخرین قلعه، جرمیا جانسون، همه مردان رئیس جمهور، اسنیکرز، بروبیکر، حقیقت و پیرمرد و اسلحه هستند.

فیلم‌های جذاب شبکه نمایش ببر خیزان اژدهای نهان، سیزده گفتگو درباره یک چیز، تحلیلش کن، لیلی با من است (به مناسبت روز بسیج مستعضفان)، سکوت بره ها، دنیای ژوراسیک و شتاب از شنبه تا جمعه به ترتیب ساعت ۲۳ از این شبکه پخش می‌شوند.

فیلم‌های ساعت یک بامداد به ترتیب گلوله‌ای در انتظار، انتقام، توطئه ویل بی، پای چپ من، مروارید مرگ، دودسکادن و جوزی ولز از شنبه تا جمعه است.