کد خبر: ۳۱۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۹۸

از گلزار خبری نیست! خبری هست؟

محمد‌پور برای «سلام بمبئی ۲» پروانه ساخت گرفته و حتی مذاکرات اولیه را هم با بازیگران انجام داده بود که به‌دلیل شیوع کرونا، فیلم‌برداری عقب افتاد و در نتیجه تصمیمات جدیدی گرفته شد.
به گزارش روزنامه شهرآرا؛ «محمدرضا گلزار توی این فیلم بازی می‌کنه»، «یه دختر هندی معروف هم توی فیلم هست»، «فیلمش عاشقانه‌ست»… این جمله‌ها، همان چیز‌هایی بود که فیلم سینمایی «سلام بمبئی» را حسابی سر زبان‌ها انداخت و کافی بود تا ذوق‌وشوق تماشای آن برای اهلش و به‌ویژه طرف‌داران پروپاقرص گلزار، از همان روز‌های تولید تا اکران در دلشان شکل بگیرد.

فیلمی که محصول مشترک سینمای ایران و هند بود و در گیشه هم موفق. به‌ویژه برای شخص محمدرضا گلزار که اگر تا پیش از این «کما» و «توفیق اجباری» را به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم‌هایش در کارنامه داشت، با سلام بمبئی از سد این ۲ فیلم عبور کرد.

فروش فیلم‌سینمایی قربان محمدپور ۵۱ روز بعد از اکران در سینمای ایران بیشتر از ۱۲ میلیارد تومان بود؛ فیلمی که فقط ترانه آن در اولین روز انتشار در هند بیش از نیم‌میلیون مرتبه دانلود شد.

واکنش‌های بعد از تماشای این فیلم هم کاملا در ۲ دسته مجزا قرار گرفت.

شیفتگان این سبک فیلم و به‌ قول خود گلزار «تجاری»‌اند، از تماشای این فیلم لذت بردند و نوشتند:

«واقعا فیلمش قشنگه. معرکه‌ست. من کلی با این فیلم گریه کردم.»

در مقابل دسته‌ای دیگر احساس نارضایتی خود را به صریح‌ترین شکل ممکن نشان دادند:

«خیلی فیلم بی‌خودی بود. نگاه کردنش وقت تلف کردنه.»

حالا، در میان این روز‌های کرونایی که ابتلای بسیاری از بازیگران به این بیماری جنجال‌هایی هم به پا کرد و اتفاقا خود گلزار هم کسی بود که با این ویروس دست‌وپنجه نرم کرد، صحبت از ساخت «سلام بمبئی ۲» به میان آمده است.

به‌ظاهر قرار است این‌مرتبه «سلام بمبئی۲» در قالب سریالی در شبکه نمایش خانگی و در حدود ۱۵ تا ۲۰ قسمت تولید شود و بعد‌ها از روی آن نسخه سینمایی‌اش را بسازند.

همه این اتفاقات درحالی است که محمد‌پور برای سلام بمبئی ۲ پروانه ساخت هم گرفته و حتی مذاکرات اولیه را هم با بازیگران انجام داده بود که به‌دلیل شیوع کرونا، فیلم‌برداری عقب افتاد و در نتیجه تصمیمات جدیدی گرفته شد.

آن‌گونه که به گوش می‌رسد، به‌جز داستان فیلم، فهرست بازیگران فیلم هم دچار تغییر و تحولات فراوانی خواهد شد و به‌احتمال زیاد خبری هم از گلزار نخواهد بود.

نکته‌ای که خود آقای کارگردان درباره آن گفته است:

«ما با بازیگران اصلی هندی فیلم به توافقاتی رسیده‌ایم و یک بازیگر زن ایرانی هم به کار اضافه خواهد شد. باتوجه‌به اینکه فیلم‌نامه تغییر کرده است، احتمال دارد که در ترکیب بازیگران اصلی فیلم هم شاهد تغییر و تحول باشیم.»