کد خبر: ۳۱۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۳

۱۷ مصدوم بر اثر تصادف چند خودرو در بلوار شهید تندگویان

تسنیم نوشت: سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف بامدادی چند دستگاه خودرو در بلوار شهید تندگویان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۷ مصدوم برجای گذاشت.
سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف بامدادی چندین دستگاه خودرو در بلوار شهید تندگویان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۱:۱۱ بامداد امروز (یکم آذر) حادثه تصادف بین چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بلوار شهید تندگویان، بعد از خیابان شقایق به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد سه دستگاه اتوبوس مسافربری بین‌شهری و یک دستگاه نیسان با یکدیگر برخورد کرده‌اند و بخشی از مسیر حرکت خودروها مسدود شده بود که با کمک عوامل پلیس راهور، بخشی از راه برای تردد سایر خودروها باز نگه داشته شد.

وی تصریح کرد: در دو اتوبوس تعداد کم اما در یکی از آنها تعداد بیشتر مسافری حضور داشت همچنین پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانان تعدادی از سرنشینان که وضعیت بهتری داشتند از خودروها خارج شده بودند اما یکی از اتوبوسها تعداد زیادی مصدوم داشت که در نهایت تمام این نفرات خارج شدند و راننده و شاگرد راننده همین اتوبوس مذکور به دلیل شدت ضربه و تصادف در قسمت پشت فرمان و داشبورد محبوس بودند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان با تجهیزات هیدرولیکی ضمن برش قطعات اتوبوس این دو نفر را نیز خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند، در نهایت ۱۷ نفر در این حادثه مصدوم شدند که همگی از سرنشینان همین اتوبوس مذکور بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دو اتوبوس دیگر و خودروی نیسان مصدومی نداشتند در نهایت تمام مصدومان توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۴ نفر از آنها مرد و سه نفر خانم بودند.

وی بیان کرد: با کمک عوامل پلیس راهور خودروها به محل امنی منتقل شد و در ساعت ۲:۲۱ محل بعد از ایمن‌سازی تحویل عوامل پلیس راهور شد.