کد خبر: ۳۱۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۶

انتقاد رییس فدراسیون جودو از صدا و سیما

آرش میراسماعیلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از رسانه ملی انتقاد کرد.
بر اساس اطلاع رسانی که از روز گذشته صورت گرفته بود قرار بود صبح امروز آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به همراه حسن مهری رئیس کمیته همگانی و مریم بربط نخستین فینالیست بانوان ایران در تاریخ رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم شرکت کنند.

با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، با حضور مریم بربط در این برنامه مخالفت شد و رئیس فدراسیون جودو به نشانه اعتراض به این اقدام حاضر نشد مهمان برنامه باشد.

آرش میراسماعیلی با انتشار عکسی از مریم بربط در صفحه شخصی خود و نوشتن متنی گلایه آمیز به شرح زیر، بار دیگر از رسانه ملی به خاطر ممانعت از ورود این ملی پوش به ساختمان صدا وسیما انتقاد کرد.

گفتنی است، میراسماعیلی پیشتر به دلیل پخش برنامه ای با حضور سرمربی متواری تیم ملی جودو ایران در شبکه نسیم، نامه ای اعتراض آمیز را به رییس سازمان صدا و سیما نوشته بود.

بانوی تاریخ ساز جودوی ایران 

 امروز در مقابل رفتار پهلوانانه شما سر تعظیم فرود آوردم و وقتی دیدم در مقابل برخورد ناشایست رسانه ملی و اینهمه مسافتی که برای حضور در برنامه طی کرده بودی و راهت ندادن فقط لبخند می زدی و بمن پیام دادی که قسمت نیست شما در  برنامه حضور پیدا کنید  من از خودم خجالت کشیدم که بدون شما در این برنامه باشم و بخودم بالیدم و گفتم مرام پهلوانی به سن و سال و مردانه بودن نیست بی شک این نوع رفتارها  هیچ خللی در آرزوهای قهرمانیت نخواهد داشت و مطمیٔنم مدالهای بیشتری در آینده نچندان دور بر گردنت خواهیم دید تلاشهایت و احترام به ارزشهای کشورمان برای من قابل احترام است و خدا را شاکرم که الگوی قهرمانی و پهلوانی خوبی در ورزش بانوان کشور هستی و افسوس و تاسف  میخورم برای کسانی که به سادگی پا روی اینگونه مواضع می گذارند و بعد از اینگونه رفتارها و فرار نخبگان سوال می پرسند که چرا ؟ اما این چراها را خودتان پاسخ دهید تا کی نخبه سوزی و تا کی بی تدبیری در این رسانه ملی چه سهوا و چه عمدا ، چرا کسانی که پای ارزش های کشور ایستادن و افتخار آفرینی کردند  از طرف شما باید چوب بخورند شاید سیاست شما عوض شده و ما نمیدانیم پس باید به مردم حق داد که به شما بی اعتماد باشند اما این را بدانید من و امثال بربط ها بیشتر از پیش مقاوم هستیم و بخاطر مردم کشورمان میجنگیم .