کد خبر: ۳۱۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۸

ماجرای عشق مجتبی محرمی به مارادونا

ورزش سه نوشت: ماردونا برای عاشقان فوتبال دهه هشتادمیلادی یا دهه شصت خودمان فراتر از یک ستاره فوتبال است.
خیلی از بازیکنان به عشق مارادونا فوتبالیست شده اند. خیلی از آن هایی که در جام جهانی ۱۹۸۲ یا ۸۶ خردسال و یا نوجوان بودند انگیزه شان برای فوتبال بازی کردن او بوده است. مجتبی محرمی ستاره پرسپولیس در اواخر دهه شصت و دهه هفتاد هم یکی ز کسانی است که عاشق ماردونا بوده است ؛ مثل خیلی دیگر از همنسلانش. او درباره این اتفاق که دنیای فوتبال را در شوک فرو برد گفت:"آنهایی که می‌دانند فوتبال چیست خیلی خوب ارزش مارادونا را می‌دانستند و می‌دانند."

شماره ۸ محبوب پرسپولیس و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران در دهه نود میلادی در ادامه گفت:"  از خبر مرگ مارادونا خیلی ناراحتم و اصلاً از آن روزی که این خبر بد را شنیده‌ام حال و حوصله و اعصاب درستی ندارم. خیلی عاشق مارادونا بودم و حتی به عشق او دو ساعت دستم می‌بستم! بعد از شنیدن خبر مرگ مارادونا هم کلی گریه کردم و اشک ریختم چون با همه وجود این اسطوره را دوست داشتم."

محرمی همچنین گفت:" فرشاد عباسی( عکاس با سابقه ورزشی ) آن عکس را که دو ساعت بر دستم بسته‌ام را گرفته و دارد. بگویید تا نشان‌تان می‌دهد. من آن دو ساعت را فقط به خاطر دیه گو بر دستم می‌بستم چون ایشان تنها کسی بودند که این کار را می‌کردند و من هم فقط به عشق ایشان این کار را می‌کردم."

دفاع چپ پرسپولیس و تیم ملی در ادامه گفت:" خاطره های خیلی زیادی از بازی های ماردونا دارم همه هر کدام یکجورایی مقابل چشمم رژه می روند. بازی‌های ۱۹۸۲ و ۱۹۸۶ اوج بازی‌های او در جام جهانی بود، هیچ زمانی یادم نمی‌رود که در جام جهانی ۸۲ چطور جنتیله مدافع خشن تیم ملی ایتالیا او  را می‌زد اما با وجود این باز هم مارادونا با همان درخشش و نبوغ استثنایی‌اش کارش را انجام می‌داد و به قول خودمان در زمین با توپ شعبده‌بازی می‌کرد."