کد خبر: ۳۱۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۷۴

۱۰ داده اطلاعاتی در مورد ترور محسن فخری‌زاده/ ادعای یکی از فعالان گروه تروریستی الاحوازیه

یکی از فعالان گروه تروریستی و جدایی‌طلب الاحوازیه اطلاعات جدیدی در مورد نحوه ترور شهید محسن فخری‌ زاده در صفحه توییتر خود منتشر کرد.
یکی از فعالان گروه تروریستی و جدایی‌طلب الاحوازیه اطلاعات جدیدی در مورد نحوه ترور شهید محسن فخری‌زاده در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

 رسانه‌های عربی به نقل از صفحه توییتر محمد مجید که خود را فعال رسانه‌ای و سیاسی گروه تروریستی الاحوازیه معرفی کرده، ۱۰ مورد اطلاعات جدید درباره عملیات ترور شهید فخری‌زاده منتشر کرد.

اطلاعاتی که این عضو گروهک تروریستی الاحوازیه مدعی شده از منابع داخلی ایرانی به دست آمده عبارت‌ است از:

۱- ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد عناصر تیم مجری عملیات ترور فخری‌زاده دوره‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی ویژه‌ای در خارج از ایران سپری کرده‌اند.

۲- بر اساس اطلاعات افشاشده، یک گروه ۶۲نفره در عملیات ترور مشارکت داشته‌اند که ۱۲ نفر از آنها به شکل میدانی کار اجرای ترور را عهده‌دار شده و ۵۰ عنصر دیگر کمک‌های پشتیبانی و لجستیکی کرده‌اند.

۳- بنا بر اطلاعات اولیه، تیم ترور از یک خودرو هیوندای سانتافه سفیدرنگ، یک وانت نیسان و چهار موتورسیکلت برای انجام عملیات استفاده کرده‌اند.

۴- تیم ترور کاملاً از موعد، زمان و مسیر حرکت ستون خودروهای فخری‌زاده اطلاعات کاملی داشته و می‌دانسته‌اند که او در این ساعت خاص به ویلای خود در شهر آبسرد در حومه پایتخت می‌رود.

۵- تیم ترور نیم ساعت قبل از رسیدن کاروان خودروهای فخری‌زاده برق تمام منطقه را قطع کرده‌اند، خودرو سانتافه هم با چهار سرنشین و چهار موتور سیکلت به همراه ۲ تک‌تیرانداز و خودرو نیسان بمب‌گذاری‌شده در ورودی شهر آبسرد از جانب تهران به انتظار می‌نشینند.


۶- کاروان فخری‌زاده متشکل از سه خودرو ضدگلوله بوده است. مجریان عملیات ترور اجازه می‌دهند اولین خودرو محافظان از میدان عبور کند، سپس به سوی خودرو دوم که حامل فخری‌زاده بوده شلیک می‌کنند. بعد از آن خودرو نیسان منفجر می‌شود که در نهایت به متلاشی شدن خودرو سوم حامل محافظان می‌انجامد.

۷- بعد از انفجار خودرو بمب‌گذاری‌شده، ۱۲ عنصر ترور به سوی خودرو فخری‌زاده و خودرو شماره یک آتش گشوده‌اند.

۸- وقتی برخی از مجروحان را به اورژانس نزدیک منطقه می‌برند مشخص می‌شود برق آنجا قطع است و قادر به تقدیم خدمات احیا نیستند، از همین رو آنها را به بیمارستان‌های تهران منتقل می‌کنند.

۹- بر اساس اطلاعات رسیده، هیچ یک از ۱۲ عامل ترور دستگیر یا زخمی نشده‌اند.

۱۰- ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد تیم ترور همانند نیروهای ویژه در ارتش‌های پیشرفته دارای توانمندی جنگی بسیار بالایی هستند.

منبع: اعتماد آنلاین