کد خبر: ۳۱۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۹۹

اعتراف تازه در مرگ مرموز دختر نوجوان

مرد تبهکاری که به اتهام قتل یک دختر نوجوان بازداشت شده در تازه‌ترین اعترافات خود مدعی شد جسد این دختر را در جاده چالوس رها کرده است.
رسیدگی به این پرونده باناپدید شدن دختری ۱۵ ساله از مرداد سال گذشته آغاز شد؛ شیما که از خانه پدرش قهر کرده بود ساعاتی بعد در تماس با خانواده‌اش عنوان کرد که در نزدیکی پارکینگ بیهقی است و بزودی به خانه برمی گردد، اما دختر نوجوان هرگز به خانه برنگشت و با شکایت پدرش به پلیس تیم جرایم جنایی با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه دریافتند شیما سوار بر یک خودروی پژو پرشیا آن محل را ترک کرده است، بنابراین شماره پلاک خودرو و سپس مالک آن شناسایی شد. راننده 60 ساله خودرو که بهلول نام داشت در بازجویی‌ها مدعی شد مسافر کشی می‌کند و منکر اطلاع از سرنوشت دختر نوجوان شد، اما بعد از تناقض گویی‌ فراوان و وقتی برای دومین بار بازداشت شد گفت: شیما را به خانه‌ام بردم و حدود دو هفته پیش من بود. شب حادثه مواد مصرف کردیم و صبح که از خواب بیدار شدم متوجه شدم نفس نمی‌کشد. ترسیدم و جسدش را به زادگاهم در شمال غرب کشور برده و در کنار رود ارس دفن کردم. تیم جنایی با این اعترافات راهی محل مورد نظر شدند، اما از جسد شیما خبری نبود. بنابراین تحقیقات از بهلول دوباره آغاز شد تا اینکه روز گذشته او اعتراف جدیدی مطرح کرد: شیما وقتی به خاطر مصرف مواد در خانه من فوت کرد ترسیدم و جسد را داخل خودروام گذاشته و به جاده چالوس رفتم. جنازه را در آنجا رها کرده و به تهران برگشتم، تا به حال محل دفن دقیق جسد را نگفته بودم به این دلیل که فکر می‌کردم با اظهارات دروغین بتوانم مسیر تحقیقات را تغییر دهم.

با اعتراف جدید بهلول، رستمی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور داد تا کارآگاهان به محل مورد نظر بروند و آنجا را بررسی کنند،همچنین در تماس با پلیس مازندران دریابند که آیا در این مدت جسدی با مشخصات شیما پیدا کرده‌اند یا خیر؟