کد خبر: ۳۱۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۷

انتصاب جدید در قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران

حجت الاسلام علی شیرازی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله منصوب شد.
آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با حضور حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار حسین نجات جانشین قرارگاه ثارالله و جمعی از فرماندهان و مسئولین و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگذار شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید محسن فخری زاده و تاکید بر اینکه دشمنان باید تقاص خباثت‌ها و توطئه‌های خود علیه نظام اسلامی و ملت ایران را بدهند، اظهار کرد: تمامی مکتب‌ها و نظام‌های سیاسی در این اصل اتفاق نظر دارند که شکل‌گیری و دوام نظام‌ها به اقتدار آن است؛ در دین مبین اسلام کسب و ارتقای قدرت در تمامی عرصه‌ها واجب است و شهیدانی که در این مسیر تلاش و مجاهدت می‌کند در پیشگاه خداوند متعال از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی افزود: وجه تمایز و قوه اصلی اقتدار آفرین ما برابر دشمن ایمان و اعتقاد راسخ و به معنای واقعی معرفت انقلابی و بصیرت دینی است که می‌بایست برای حفظ و ارتقای آن همواره تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه دشمنان امروز حمله به نمادهای فرهنگی ما را در دستور کار قرار داده‌اند گفت: در صیانت از این نمادها و برابر جنگ فرهنگی دشمن باید با جدیت، هدفمندی و قاطعانه بکوشیم.

در پایان این مراسم با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام علی شیرازی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله معرفی و از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام غفاری پور در مدت تصدی مسئولیت تقدیر شد.