کد خبر: ۳۲۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۱

مرگ تلخ پدر و دختر روانی اش/ دختر به پدر حمله کرد اما به دست او کشته شد

شرق نوشت: مردی که دختر بیمار خود را به قتل رسانده بود، خودش نیز روی تخت بیمارستان جان باخت.
تحقیقات درباره این پرونده از زمانی آغاز شد که به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان مرند خبر دادند مردی که چاقو خورده به بیمارستان منتقل شده است.

گروهی از مأموران بعد از دریافت این گزارش به بیمارستان رفتند.

یکی از اعضای کادر درمان که پلیس را باخبر کرده بود، توضیح داد: آمبولانس اورژانس مردی را به بیمارستان منتقل کرد که خونریزی شدیدی داشت. بعد از اینکه او را معاینه کردیم، فهمیدم هدف چند ضربه چاقو قرار گرفته و علاوه بر این لگنش نیز شکسته است. مرد زخمی حال مساعدی نداشت و بازجویی از او امکان‌پذیر نبود، به همین دلیل مأموران برای بررسی درباره جزئیات واقعه به خانه او رفتند. آنها وقتی وارد محل موردنظر شدند، صحنه تلخی را دیدند و مشاهده کردند دختری فوت شده و جسدش در آنجا افتاده است. به‌این‌ترتیب کارآگاهان جنایی و متخصصان پزشکی قانونی به محل فراخوانده شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد دختر جان‌باخته درواقع خفه شده و به قتل رسیده است.

کارآگاهان به تحقیق از مطلعان پرداختند و راز این قتل را فاش کردند. آنها متوجه شدند این دختر معلول و بیمار روانی بود. او زمان حادثه درحالی‌که کنترلی بر رفتارش نداشت، با چاقو به پدرش حمله‌ور شد و ضرباتی را به او وارد کرد. مرد میان‌سال که جانش را در خطر می‌دید، سعی کرد از خودش دفاع کند و این‌گونه بود که دخترش را خفه کرد. سپس اورژانس از این واقعه مطلع شد و مرد زخمی را به بیمارستان رساند.

درحالی‌که کارآگاهان امیدوار بودند با بهبودی نسبی مرد میان‌سال از او تحقیق کنند و به جزئیات بیشتری از این واقعه پی ببرند، او یک روز بعد به‌دلیل شدت جراحات تسلیم مرگ شد. این پرونده هنوز باز است و تحقیقات درباره آن ادامه دارد.