کد خبر: ۳۲۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۲

محمود فکری:بعضی‌ها می‌خواهند در استقلال اختلاف بیاندازند

فارس نوشت:سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: صحبتی که با هوادارانمان دارم این است که خیلی باهوش باشند چون خیلی ها دنبال بهم ریختن تیم هستند و می خواهند اختلاف بیندازند.
محمود فکری در خصوص بازی با تراکتور اظهار داشت: قبل از هر چیز شهادت حضرت زهرا (س) را تسیلت می گویم و همچنین سالگرد درگذشت رضا احدی را به خانواده اش و سایر استقلالی ها تسلیت می گویم. در مورد بازی با تراکتور هم بگویم که بازی سختی در پیش داریم و تراکتور تیم خوبی است، از وقتی شجاعی در این تیم مربی شده خوب نتیجه گرفته است. 

وی افزود: از هفت بازی 14 امتیاز گرفته اند و شرایط خوبی در جدول دارند. بازی با توجه به اینکه در تبریز است کارمان را سخت می کند اما از طرفی بازیکنان ما هم شرایط خوبی دارند. هم روحی و هم جسمی تمرینات خوبی داشتیم. امیدوارم ردا بازی خوبی ارائه دهیم و در نهایت بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم. 

سرمربی استقلال در مورد وضعیت شیخ دیاباته و اینکه به کادرفنی آبی پوشان انتقاد می شود که او باید از ابتدا به میدان برود درحالی که شما در دربی در ابتدای نیمه دوم از او استفاده کردید و برخی از همین منتقدان گفتند که شیخ بازیکن 20 دقیقه ای بوده و آماده نیست، عنوان کرد: شیخ بازیکن خوب ماست و حرفه ای هم هست. سال گذشته آقای گل شده و به عنوان سرمربی تیم با توجه به فضایی که وجود دارد باید هزینه هایی را حتی بابت اینکه او آماده نیست بدهم. اینکه در دربی او را در شروع نیمه دوم آوردم برای این بود که به ما کمک کند. اگر بدنش هم آماده نبوده اما به هر حال باید او را بیاوریم تا بدنش در شرایط مسابقه قرار گیرد. باید بیشتر از او استفاده کنیم تا هم در لیگ و هم لیگ قهرمانان آسیا به استقلال کمک کند. 

وی افزود: شیخ بازیکن بزرگی است و به او اعتقاد دارم و امیدوارم با کمک هم و با توجه به اینکه خودش هم خوب تمرین می کند خیلی زود به مرز آمادگی برسد. 

سرمربی آبی پوشان در ارتباط با برخی حواشی مبنی بر اینکه اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با مربی گذشته استقلال و برخی نزدیکان او جلسه ای داشته برای انتخاب جایگزین شما، اظهار داشت: صحبتی که با هوادارانمان در این زمینه دارم این است که خیلی باهوش باشند چون خیلی ها دنبال بهم ریختن تیم هستند و می خواهند اختلاف بیندازند و از این آب گل آلود ماهی بگیرند. این اجازه را به کسانی که بدخواه استقلال هستند ندهید. 

وی تاکید کرد: هیچ اختلافی بین بنده و هیات مدیره نیست. اعضای هیات مدیره در حال تلاش هستند و کار می کنند. ما از شروع فصل بدهی های زیادی داشتیم که با تلاش هیات مدیره و مدیریت محترم خیلی از بدهی های ما پرداخت و کم شد. شخص خود آقای خلیل زاده هر چند روز در میان تلفنی صحبت می کنیم و همدیگر را می بینیم و برای او احترام قائل هستم. این فضایی هست که می خواهند برای ما به وجود بیاورند و اصلا چنین چیزی نیست. 

فکری تصریح کرد: یک زمانی مربی نتیجه نگیرد در آن شرایط باشگاه حق دارد دنبال سرمربی بگردد اما تیمی که صدر جدول است یا با بازی کمتر دوم جدول است مطمئنا مدیریت باشگاه چنین فضایی را به وجود نمی آورد که بخواهد مشکلی پیش آید. باید از خلیل زاده و سایر اعضای هیات مدیره تشکر کنم چون ارتباط خوبی با هم داریم. ان شالله هواداران استقلال خیلی باهوش باشند و اجازه ندهند آنهایی که به دنبال این هستند تا اختلاف بیندازند و استقلال را از جایگاهی که دارند به پایین بکشند به هدفشان برسند. در پایان باز هم امیدوارم که استقلال فردا سه امتیاز را بگیرد.