کد خبر: ۳۲۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۱۱

خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه

رکنا : ماجرای خودکشی مهناز افشار چیست ؟
مهناز افشار ماجرای خودکشی خودش را فاش کرد.


مهناز افشار بازیگر سینما که پس از مدت‌ها به توییتر بازگشته بود، توییت‌هایی را درباره خودکشی و مرگ خودخواسته منتشر کرد و نوشت خود او دو بار تصمیم به خودکشی گرفته است.

مهناز افشار در توییتر خود نوشت: به نظرم مرگ ناشی از خودکشی نمی‌تونه انتخاب از سر خوشبختی و رضایت باشه که بهش حتی برچسب حق انتخاب و مهر تایید بزنیم. انتخابی که از سر ناچاری و ناتوانی منجر به مرگ بشه دیگه انتخاب نیست! سعی کنیم برای نجات و امید دادن راه‌های بهتری بهم پیشنهاد کنیم و تشویق به زندگی رو الگو قرار بدیم

او سپس از تجربه خود برای تصمیم به خودکشی چنین نوشت: من هم دوبار تصمیم به خودکشی گرفتم یکبار وقتی پدرم فوت شد و فکر کردم زندگی دیگه معنی نداره و بار دوم هم حدود ۷ سال پیش بود. خیلی شجاع نبودم و تا نیمه راه تجربه‌اش کردم. یکی از دلایلی که اینقدر برای «زندگی کردن» فریاد میزنم تجربه این لحظه است و حالا قدر زندگی رو‌ میدونم!حتی به سختی

مهناز افشار سپس نوشت: و در آخر و بعد این اعتراف باید بگم خانم‌ها و آقایان چه آنها که هم نظر هستیم و چه آنها که کاملا متضاد باید اینو بدونیم خوبه که این حق زیبای حیات را از خودمون و دیگران دریغ نکنیم و همدیگرو به امید و زیستن و‌ تلاش تشویق کنیم . بالاخره هممون دیر یا زود با هر باوری خواهیم رفت.

بیوگرافی و مهناز افشار

نام : مهناز

نام خانوادگی : افشار

تاریخ تولد : 1356/3/21

محل تولد : تهران

همسر: یاسین رامین

فرزندان: یک دختر به نام لیا

دنیای بازیگری مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال 1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

زندگی شخصی مهناز افشار

دوران کودکی

مهناز افشار متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، او می گوید یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد. جالب است بدانید او عاشق آتاری بازی بوده و خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت از کارتون های مورد علاقه این بازیگر محبوب سینما میباشد.

مخالفت خانواده با بازیگری

خانواده مهناز افشار ریشه ای مذهبی دارند و به همین خاطر در ابتدا مخالف ورود او به بازیگری بودند.

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار با آقای یاسین رامین پسر محمدعلی رامین ازدواج کرده و مهریه او ده شاخه گل نرگس است. مهناز افشار از این ازدواج یک دختر به نام لیا دارد، لیا در چهارم خرداد ماه 1394 در آلمان متولد شد.

پاسخ مهناز افشار به حاشیه ها

تولد دخترم در آلمان

"لیانا” دخترم جایی متولد شده که پدرش متولد شده است؛ در آلمان. همسرم تصمیم گرفت جایی که خودش متولد شده، دخترش هم متولد شود اما قانون آلمان شبیه جای دیگری در دنیا نیست که با تولد در خاک آن کشور، شهروند بشوی! چیزی که دلم می خواهد بگویم این است که این روزها اینکه در کجا به دنیا آمدی و خواسته یا ناخواسته درهای کشورت به رویت بسته است، ملاک ارزشگذاری دغدغه وطن پرستی باشد.

چهار سال از همسرم بزرگترم

زیرا این موضوع تابویی است. سن برادر همسرم را به همسر من نسبت دادند؛ همسرم متولد 60 است و من 4 سال از او بزرگترم. محل تولد، اسم و عکس همسرم را اشتباه منعکس کردند