کد خبر: ۳۲۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۶۰

طلاق لاله صبوری از شوهر آمریکایی اش + عکس

رکنا: ازدواج و جدا شدن لاله صبوری از همسر آمریکایی اش به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده است.
لاله صبوری، بازیگر سریال های "جنگ 77"، "کمربندها را ببندیم" و "شوخی کردم" شایعه ازدواجش با مردی که متولد آمریکاست را تایید و درباره علت جدا زندگی کردن با همسرش در برنامه ای زنده توضیحاتی داد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.



لاله صبوری متولد سال 1348 در تهران است و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش دارد.

لاله صبوری علاوه بر بازیگری دستی در نقاشی هم دارد و از سنین جوانی برای کسب درآمد به شاگران مادرش تدریس خصوصی میکرد و طراحی فرش انجام میداد. تجربه اجرا در شبکه جام جم را نیز در کارنامه کاری وی دیده می شود.

ازدواج اول لاله صبوری

لاله صبوری اولین بار در سال 1364 وقتی 17 ساله بود ازدواج کرد و و در 18سالگی مادر شد. او صاحب یک پسر بنام بهداد و سپس یک دختر بنام هلیا شد اما این زندگی بعدا به جدایی ختم شد.

به گزارش رکنا به نقل از سینما برتر، لاله صبوری درباره جدایی از همسرش اولش گفته: ازدواج ما خیلی سنتی شکل گرفت و همسر سابقم از موقعیت شغلی و اجتماعی بسیار خوبی برخودار بود و وضعیت مالی بسیار خوبی داشت، اما اجازه انجام هیچ کاری را به من نمیداد، نه تحصیل، نه رانندگی و... حتی روز کنکور در اتاق را روی من قفل کردند، اما ایشان مرد بسیار متشخصی بودند، اما عقاید ما با هم تفاوت داشت و یک روز به جایی رسیدم که با دو بچه به خانه پدرم برگشتم و حدود 6 سال طول کشید که توانستیم از هم جدا شویم.

همسر سابقم حتی زمانی که من دانشجو شده بودم به دانشگاه می آمد و من را با خشونت از دانشگاه بیرون میکشید و من مشکلات زیادی داشتم و تا زمانی که بچه ها 18 سالشان شود بر سر حضانت آن ها همیشه درگیر بودم. (فرارو)

ازدواج دوم لاله صبوری

لاله صبوری در دومین تجربه زناشویی خود با پویا قاسمی ازدواج کرد و از وی صاحب یک دختر بنام نورا شد.

خوشبختانه همسرم مردی بسیار همراه و مهربان است. ایشان متولد آمریکا هستند و تازه ده سال است که برای زندگی به ایران آمده اند، شغل همسرم در زمینه صنعتی است و فعالیتی در عرصه هنر به شکل جدی ندارند، اما هنر را بسیار دوست دارند و درک می کنند.(فرارو)

تولد فرزند سومم ریسک بود

نورا سومین فرزند لاله صبوری و دومین دختر او است که حاصل ازدواج دوم او است و تنها فرزند او و پویا قاسمی است که اختلاف سنی زیادی با دو فرزند اولش دارد.

وی در این باره می گوید: من رابطه بسیار خوبی با بچه ها دارم و وقت گذراندن با آنها همیشه برای من جذاب است. به همین خاطر همیشه با بچه های فامیل رابطه خوبی دارم، اما خب شاید چون خودم در سن و سال پایین بچه دار شدم کودکی بچه هایم چندان در ذهنم پررنگ نبود، به همین خاطر همیشه دوست داشتم که بار دیگر مادرشدن را تجربه کنم.

وقتی با همسرم ازدواج کردم، ایشان به دلیل این که قبلا ازدواج نکرده بودند، دوست داشتند که بچه داشته باشیم، به همین خاطر، من از این موقعیت استقبال کردم، هرچند که به نظر خیلی ها بچه سوم یک جور ریسک بود، اما این ریسک را به جان خریدم.

ماجرای جدایی لاله صبوری از همسر آمریکاییش

لاله صبوری در برنامه زنده «باغ رمضان» به سوالی پاسخ داد که عده ای برای رفع کنجکاوی آن را در گوگل جستجو می کردند. مجری برنامه از لاله صبوری می پرسد:«آیا می دانید آن چیزی که در مورد شما بسیار سرچ و جستجو شده چیست؟ آن، این جمله است:« لاله صبوری و همسر آمریکایی اش». آیا واقعا همسر شما آمریکایی است؟»

لاله صبوری در پاسخ می گوید:«بله ایشان متولد آمریکا هستند و هم اکنون هم در آنجا زندگی می کنند».

مجری در ادامه می پرسد:« از هم جدا زندگی می کنید؟» او جواب می دهد:«مدتی به آمریکا سفر کردم و برگشتم اما ماجرا این است که من متعلق به زندگی در آنجا نیستم و این پرونده هنوز باز است که چه زمانی به آمریکا می روم. از لحاظ رفت و آمد مشکلی ندارم و می توانم بروم اما من آدم رفتن نیستم. با توجه به اینکه شرایط و امکانات زندگی در آمریکا فراهم است نمی روم چون متعلق به آنجا نیستم. چند نفر از بازیگران ما که رفتند توانسته اند به کارشان ادامه دهند؟ ته ماجرا این است که ما در خارج از کشور ساندویچ بپیچیم البته این موضوع بد نیست ولی من در کشورم وقتی به سرکار می روم حداقل 5 یا 10 نفر با هم آشنا هستند. همه ما با هم بزرگ شدیم وماجراهای متفاوتی را رد کردیم»

اما اخیرا لاله صبوی با انتشار توییتی به بهانه سال نو میلادی، به این موضوع واکنش نشان داد: