کد خبر: ۳۲۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۱۰

وقتی مهمان مشهور برنامه زنده تلویزیون را ترک کرد!

برنامه «من و شما» با اجرای آرش ظلی‌پور در پاییز سال ۹۷ با حاشیه‌هایی همراه شد که منجر به توبیخ مجری و همچنین باعث ادامه پیدا نکردن برنامه شد.
در یکی از برنامه‌های «من و شما» که از شبکه شما پخش می‌شد، مسعود فراستی، میهمان برنامه بود. او مشغول توضیح دادن مبحثی بود که ظلی‌پور دستش را مقابل دهانش برده بود و خمیازه می‌کشید که در لابه‌لای صحبت‌های فراستی گفت: «چرا فکر می‌کنید حرف‌های شما به سینمای ایران کمک می‌کند؟ ار اولین برنامه «هفت» چه اتفاقی افتاد؟ ما رو به جلو رفتیم؟ پس مسعود فراستی آن‌قدر که خودش فکر می‌کند هم آدم تاثیرگذاری نیست.» فراستی هم که قصد داشت جواب ظلی‌پور را بدهد، گفت: «حرفت را تمام کن و چون ادب نداری. من حرفم را با این جمله تمام می‌کنم و برنامه را ترک می‌کنم؛ من آمدم بگویم که فیلم‌های «هزارپا»، «آمپول» و «لس‌آنجلس تهران»، فیلم‌هایی به‌شدت ضد اجتماعی هستند و درنهایت گرایش به این فیلم‌ها، تنها منجر به بالابردن دستمزد بازیگران می‌شود.»

بعد از ترک برنامه توسط فراستی، ظلی‌پور سخنانش را این طور ادامه داد: «من سوال‌هایی از آقای فراستی داشتم که ما در اتاق فکر برنامه، یک هفته درباره‌اش حرف زدیم.»

ظلی‌پور همچنین در صفحه‌ شخصی اینستاگرامش با نوشتن متنی از فراستی عذرخواهی کرد. صحبت‌های مجری برنامه با فراستی، با واکنش‌های بسیار زیادی مواجه شد و باعث شد تا عده‌ای بگویند مجری برای دیده شدن دست به این کار زده است و قصد داشته سر زبان‌ها بیفتد.

در گزارش «اشتباهات جنجالی مجری‌های تلویزیون که اصلاح نمی‌شود» با نمونه‌های دیگری از این رویدادهای جنجالی در تلویزیون آشنا شوید.