کد خبر: ۳۲۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۹

آیا ریحانه پارسا در این جشنواره داخلی حضور دارد؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، درباره حضور فیلمی با تهیه کنندگی ریحانه پارسا در این جشنواره توضیحاتی ارائه کرد.
سید صادق موسوی دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: فیلمی با عنوان بیچاره ظاهرا مشخصات قبلی آن با تهیه کنندگی مشترک ریحانه پارسا بوده و فرض ما بر این بود، ولی تهیه کننده کنونی نامه نگاری کرد و گفت مالکیت و تهیه کنندگی فیلم منحصرا برای خودم (هادی دهقان) است و خودشان می‌توانند پاسخگوی هر مدعی دیگری باشند. براساس اظهارت و فرمی که پر شده و تهیه کننده فیلم نوشته مطلقا کسی تهیه کننده فیلم نیست.

وی با اشاره به تفاوت برگزاری جشنواره نسبت به سال گذشته گفت: سال گذشته در پردیس ملت تا پاسی از شب می‌ماندیم و تا دو نیمه شب فیلم پخش می‌کردیم. امسال به دلیل کرونا و سرمای بهمن ماه باید جایی را انتخاب می‌کریدم که تراکم جمعیت به دلیل کرونا رعایت شود اگرچه کار سختی است اما انجام دادیم.

موسوی گفت: انجمن سینمای جوانان ایران مهمترین مرکز تولید فیلم کوتاه در ایران و بزرگترین مدرسه سینمایی در کشور است که با ۸۰ دفتر و نمایندگی، سالانه بیش از ۴ هزار هنرجو فارغ التحصیل می شوند و با ۷۰۰ مدرس کار می کنند و ۱۰۰۰ فیلم کوتاه حرفه‌ای نیمه حرفه‌ای و هنرجویی تولید می‌ شود.