کد خبر: ۳۲۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۶

جدیدترین خبر از وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمدرضا هاشمیان عضو تیم معالج مهرداد میناوند و علی انصاریان درباره آخرین وضعیت بیماری این ۲ پیشکسوت فوتبال، توضیحاتی را بیان کرد.
محمدرضا هاشمیان عضو تیم معالج مهرداد میناوند و علی انصاریان، در مورد آخرین وضعیت بیماری این ۲ پیشکسوت فوتبال، اظهار داشت: وضعیت مهرداد میناوند به طور کلی از ۲ روز گذشته بهتر است. در تلاش هستیم با کمک تیم پزشکی بیمارستان لاله وضعیت میناوند را آرام آرام به سمت درمان پیش ببریم. در بخش ICU جزئیات بسیار مهم است. امیدوارم تا ۴۸ ساعت آینده همین وضعیت و ثبات برقرار باشد. میناوند حداقل ۱۰ روز باید بستری باشد تا به شرایط مطلوب ریه برسد.

او افزود: در خصوص علی انصاریان هم درگیری ریه وجود دارد و از درمان‌های استاندارد استفاده شده است. به هیچ وجه موضوع کمبود دارو درست نیست. حتی در داخل بسیاری از داروها تولید می‌شوند. ما هیچ نقصی در مورد دارو نداریم. جمعیت ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌ها مضطرب هستند و برای من جالب است که آن‌ها تیمی کار می‌کنند. اکنون هم سعی دارند به صورت تیمی شرایط ایده‌آل ایجاد کنند.

هاشمیان در ادامه بیان کرد: ما از درمانی که برای انصاریان و میناوند استفاده کرده‌ایم برای همه بیماران استفاده می‌کنیم. شیوه نامه بهداشتی ما در ICU اولین مورد نوشته شده در جهان بود و نیازی به تغییر آن نمی‌بینیم.