کد خبر: ۳۲۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۸۵

رازهای "قاسم افشار" گوینده مشهور اخبار تلویزیون

خبرنیوز نوشت:«غیبت ناگهانی چهره مطرح و محبوب اخبار تلویزیون در سال 88 سوال بزرگی را در ذهن همه مردم به وجود آورد.
همه به‌ دنبال پاسخی برای این سؤال بودند، اما او تا آخرین روزهای زندگی‌اش چیزی نگفت و دعوت صدا وسیما برای حضور در برنامه‌های مختلف حتی به‌عنوان میهمان را نیز نپذیرفت»؛«خبرجنوب تعطیلات» در شماره جدید خود در گزارشی به زندگی، حرفه و رازهای «قاسم افشار» گوینده خبر تلویزیون پرداخته است.
پرونده این شماره هم  که فردا جمعه منتشر می‌شود به آتشفشان‌های ایران و مشهور جهان اختصاص دارد. عناوین دیگر مطالب مهم سی‌وششمین‌ شماره «خبرجنوب تعطیلات» بدین شرح است: قلبی دوستدار مردم و آزادی(یادی از رومن رولان، رمان نویس و نویسنده مبارز و متفکر)، صدای ماندگار، شهر پریان، فراموشی ممکن نیست(کابوس و حسرت همیشگی توپ طلا)، مزاحم زیبا و رفع گرما از این ظریف نازک نارنجی!

■ ■ ■
لازم به یادآوری است که اولین شماره «خبرجنوب تعطیلات»، جمعه سوم مرداد 1399 با رویکردی خواندنی و ارائه مطالب در زمینه‌های تاریخی، علمی، دانستنی، ورزشی، موسیقی، سرگرمی و سینمایی منتشر شد تا از آن پس، روزنامه «خبرجنوب» در اقدامی منحصر به فرد و به پاس همراهی مخاطبان پرشمار خود طی42 سال گذشته در تمامی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز در کنار علاقه‌مندانش باشد.