کد خبر: ۳۲۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۴۱

ماساژ زنان همدانی توسط یک مرد در خانه شخصی اش

رکنا :ماساژور متخلف در همدان بازداشت شد او مشتری زن هم داشت.
محمد کریمی در همدان از بازداشت یک فرد متخلف در امر ماساژدرمانی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده این فرد فاقد هرگونه مجوزی قانونی از مراجع ذی صلاح بود که اقدام به ماساژ درمانی حتی برای بانوان می‌کرد.



وی بیان کرد: ماجرا از این قرار است که متهم در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعین می‌کرد که با پیگیری‌های به موقع دستگیر شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه متهم ضمن تبلیغات در فضای مجازی، اقدام به تهیه و توزیع کارت ویزیت هم داشت خاطرنشان کرد: تعداد بسیار زیادی از کارت ویزیت‌ها در محل فعالیتش بود که خود را فردی محقق، سخنران در حوزه های انگیزشی امید به زندگی، ثروت اندوزی و کسب ثروت معرفی می‌کرد.

وی بیان کرد: این کارت ویزیت‌ها او را به داشتن تدریس خصوصی و کاربردی دروس حسابداری در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی، انجام پروژه‌های مالی، کار‌آموزی، نگارش مقاله و تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی معرفی می‌شد.

کریمی با تاکید با اینکه با همکاری معاونت ارجاعی دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری 115 دستگیری فرد متخلف انجام شد

گفت: در سالجاری بیش از 10 واحد متخلف ماساژ درمانی حتی برای جنس مخالف شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره با اینکه پلمپ واحدهای متخلف و جلب افراد از اقدامات لازم بوده است افزود: نظارت مستمر بر سلامت مردم از جمله اهداف ماست و مردم نیز خود باید به این مسئله توجه کنند.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با اشاره به اینکه مردم در دریافت خدمات درمانی به ویژه ماساژ درمانی و درمان‌های سنتی به مراکز فیزیوتراپی و پزشکان طب سنتی ایرانی دارای مجوز که رعایت اصول پزشکی و اخلاقی مدنظر آنهاست، مراجعه کنند عنوان کرد: باید از مراجعه به افراد شیاد که گاهی سلامت جسمی، روحی و روانی مراجعین را به خطر می‌اندازند، خوداری کرد