کد خبر: ۳۲۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۳

میثم شکری ساز کیست و استراتژی موفقیت او چه بوده است؟

دکتر میثم شکری ساز، یک نمونه موفق رهبری و مدیریت موفق در تجارت و کسب و کار است.
امروزه استراتژی و برنامه ریزی حرف اول را می‌زند. بدون استراتژی و برنامه ریزی، بزرگ‌ترین پروژه‌ها و ایده‌ها هم شکست می‌خورند. نمونه‌های بارز موفقیت با استراتژی و شکست بدون استراتژی را می‌توانیم به‌راحتی دور و اطراف خود ببینیم. بسیاری از مدیران، جوانان و ایده‌پردازان نیز با در اختیار داشتن استراتژی و برنامه‌ریزی صحیح، به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌اند.
ممکن است با خود فکر کنید با برنامه‌ریزی و تلاش نمی‌توان به اهداف از پیش تعیین شده رسید. اما هستند موارد بسیاری که در مسیر خود به موفقیت های بسیاری دست یافته‌اند. دکتر میثم شکری ساز یکی از این افراد است. مدیری که با استفاده از دانش، توانایی‌ها و مهارت‌های خود، به موفقیت‌های بسیاری کسب و کرده و دستاوردهای بسیاری نیز به دست آورده است. در ادامه با این مدیر جوان بیشتر آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی میثم شکری ساز
میثم شکری ساز از جوان‌ترین و موفق‌ترین مدیران اقتصادی و کارآفرینان کشور است. این مدیر جوان دارای تحصیلات دکترای کارآفرینی است. وی همچنین تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت MBA از دانشگاه امیر کبیر تهران و اشتنبایس آلمان به پایان رسانده است. دانش مدیریت در کنار برنامه‌ریزی، استراتژی و تلاش سریعاً این مدیر جوان را به یکی از موفق‌ترین چهره های اقتصادی و تجاری کشور تبدیل کرده است.

دکتر میثم شکری ساز نه تنهای یکی از چهره‌های مدیریتی، بلکه یکی از چهره‌های علمی و فرهنگی کشور نیز هست. این مدیر جوان تاکنون بیش از 12 کتاب در حوزه های مختلف مدیریتی، روانشناسی، بازاریابی تالیف و ترجمه کرده است. از جمله مهم ترین این کتاب‌های می‌توان به این موارد اشاره کرد: فراتر از استراتژی، تویی که ذهن برنده ای، رازهای بازاریابی قدرتمند، آسایش در آرامش، توهم باهوشی 1 و 2، بازاریابی گوریلی، استوار، بازاریابی نوگرا، ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت، مذاکره با دستان خالی و بازاریابی وکسب وکار اسلامی. 
همچنین این مدیر جوان در طول دوره تحصیل و مدیریت خود، مقالات و پژوهش‌های متعددی انجام داده است. بسیاری از این مقالات در ژورنال‌های معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسیده‌اند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:
نقش E-learning در کارآفرینی
The concept of market development in E-learning an approach in pars.E-learning.
Study of the corporate E-learning market in Iran, by making use of SWOT one of strategic management tools
شناسایی و رتبه بندی موانع کارآفرینی در ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی
تاثیرآموزش الکترونیکی در فرهنگ کارآفرینی "بررسی مشکلات و رفع موانع” ،فصلنامه فرهنگی هنری "اندیشه هنر” سال نخست شماره 2، زمستان
Transformation Leadership as a Pivotal Principle for Achieving Organizational Innovation Dr. Alireza Shirvani. Dr.Meisam Shekarisaz.
Designing and testing a model for entrepreneurial development with a focus on individual, group, organizational and environmental components. ارائه شده در اجلاس جهانی کار آفرینی و کسب و کار در کشور کانادا (حضور در اجلاس 1398)
Investigation of entrepreneurial orientation and marketing capabilities on the performance of new international investments considering the moderating role of competition intensity.  ارائه شده درکنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت و مهندسی صنعتی همایش بین المللی در کشور استرالیا-1397
گوشه‌ای از موفقیت‌های میثم شکری ساز
یکی از اولین مراکز آموزش الکترونیکی ایران به نام مرکز توسعه آموزش های پارس از اولین نتایج تلاش‌های میثم شکری ساز است. این مرکز در حال حاضر بزرگ‌ترین مرکز آموزش‌های مجازی در ایران است و دوره‌های آموزشی متعددی را در سطوح مختلف به دانش‌پژوهان داخلی و خارجی آموزش می‌دهد. در حال حاضر، دکتر میثم شکری ساز مدیر عامل هولدینگ پارس پندار نهاد است. از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه وسیع می توان به فعالیت‌های تجاری، آموزشی و فرهنگی اشاره کرد. 
این مدیر جوان در طول سال‌های فعالیت خود دستاوردهای بسیاری را کسب کرده و به موفقیت‌های بسیاری رسیده است. از جمله مهم ترین این موفقیت ها هم می‌توان به این موارد اشاره کرد:
مدیر برتر فناوری اطلاعات در سال 1396
دریافت لوح و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در 3 سال پیاپی 1396، 1397 و 1398 توسط هولدینگ پارس
گواهینامه برگزیده همایش های ملی فناوری اطلاعات توسط مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس
استراتژی مناسب، موفقیت چشمگیر!
همان‌طور که گفته شد، بدون برنامه‌ریزی و استراتژی مناسب، هیچ موفقیت پایداری به دست نمی‌آید. میثم شکری ساز از جمله جوانانی است که توانسته با استراتژی مناسب و برنامه‌ریزی صحیح، به موفقیت‌های بسیاری برسد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیش از 500 نیروی متخصص در مراکز و نمایندگی های هولدینگ پارس پندار نهاد در سرتاسر کشور مشغول به خدمات رسانی هستند.
اثبات برنامه‌ریزی صحیح و استراتژی مناسب این مدیر را می‌توان در بررسی عملکرد وی به‌وضوح دید. . میثم شکری ساز از معدود مدیرانی است که در شرایط بد اقتصادی، با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، رهبری کسب و کارهای خود را به نحو احسن انجام داده است. هولدینگ پارس از معدود مجموعه هایی است که در شرایط نامساعد اقتصادی، به جای کاهش فعالیت ها، تعدیل نیرو، یا کاهش سرعت فعالیت، با شتاب بیشتری به راه خود ادامه داده و فعالیت های خود را گسترش داده است.
این مدیر جوان را می‌توان یک نمونه موفق رهبری و موفقیت در تجارت و کسب و کار دانست. با نگاهی به سوابق و فعالیت‌های این مدیر می‌توان درس‌های مدیریتی بسیاری را آموخت و با سرلوحه قرار دادن آن به موفقیت‌های بسیاری رسید. شرایط حال حاضر، نیازمند مدیران و رهبران جوان، خلاق و پر تلاش است که بتوانند در بدترین شرایط هم، به مسیر خود ادامه داده و موفق شوند. میثم شکری ساز، یکی از نمونه‌های بارز در این زمینه است.