کد خبر: ۳۲۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۷

کودک‌آزار سبزواری متواری است

رئیس بهزیستی سبزوار با تکذیب خبر اولیه برخی از رسانه‌ها درباره دستگیری فرد کودک آزار گفت: نامادری کودک ۹ ساله دستگیر شده اما پدر کودک متواری است.
مهر: رئیس بهزیستی سبزوار با تکذیب خبر اولیه برخی از رسانه‌ها درباره دستگیری فرد کودک آزار گفت: نامادری کودک ۹ ساله دستگیر شده اما پدر کودک متواری است.

حسین دولت‌آبادی با تکذیب خبر دستگیری مجرمان احتمالی کودک آزاری در سبزوار گفت: طبق خبر اشتباه یکی از رسانه‌ها، دستگیری پدر و نامادری کودک ۹ ساله مطرح شد اما پس از آن با حضور در بیمارستان و تحقیقات بیشتر متوجه شدیم نامادری کودک ۹ ساله دستگیر شده، اما پدر این کودک متواری است.

وی با بیان اینکه کودک ۹ ساله در حال حاضر در بیمارستان امدادی بستری است، گفت: علائم کوفتگی، سوختگی و کبودی بر روی بدن این پسر دیده شده است.

دولت‌آبادی با بیان اینکه مادر این کودک در حال پیگیری قضائی پرونده است، گفت: کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی سبزوار با حضور در محل در صورت نیاز به کمک خدمات مناسب را ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه از علل کودک آزاری در جامعه می‌توان به اعتیاد والدین، وضعیت بد و مشکلات اقتصادی و مشکلات روانی برخی از افراد اشاره کرد، افزود: با پیگیری‌های انجام شده در صورتی که این کودک ۹ ساله نیاز به مراقبت توسط بهزیستی داشته باشد در مرکز نگهداری کودکان سبزوار و یا مشهد پذیرش خواهد شد.