کد خبر: ۳۲۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۱۲

تصویر مناسبتی از شراره رخام

عکسی که شراره رخام به مناسبت تولد مرجانه گلچین در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.
 شراره رخام فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان روسی از دانشگاه آزاد تهران شمال و لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی تهران است شراره رخام فارغ التحصیل رشته تدوین از مرکز آموزش فیلمسازی نیز می‌باشد و دوره‌های بازیگری را در کارگاه‌های آزاد گذرانده است، از همین کلاسه‌ها به فیلم عروسک کاغذی در سال ۱۳۷۴ معرفی شد.. پدرش فوت کرده و یک برادر دارد و یک خواهر داردبیشتر 

بازی او در اپیزود اول فیلم نسل سوخته در سال ۱۳۷۹ او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد، اما بازی وی در مجموعه فقط بخاطر تو در رمضان سال ۱۳۸۲ باعث شهرت وی شد.

همسر سابق شراره رخام:

فرهاد قریب (غریب) (استیون راش) فیلمنامه نویس و مستندساز ایرانی-آمریکایی ساکن لس آنجلس که در سینمای هالیوود فعالیت دارد


شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون گفت:بهترین عیدی ام را از همسر سابقم که یک بلیت مسافرت به جزایر هاوایی بود دریافت کردم.

علت تخلیه ژل لب شراره رخام:

شراره رخام چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که از تزریق پروتز لب و عمل زیبایی پشیمان است. او می‌گوید:یکی از عواملی که باعث ایجاد فاصله بین من و نقش آفرینی در سریال‌های تاریخی شد تزریق ژل در لبم بود البته خودم از این کار پشیمان شدم به دلیل تزریق این ژل عده‌ای در سریال‌های تاریخی من را انتخاب نمی‌کردند، چون می‌گفتند در زمان‌های گذشته چیزی به نام ژل لب نداشتیم این موضوع مدتی من را کم کار و درگیر کرد، اما باید بگویم به کمک یک پزشک خوب این ژل لب را تخلیه کردم و در حال حاضر یک سال و نیم است که ژل لب ندارم و به حالت سابق بازگشته ام.