کد خبر: ۳۲۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۵

شهرداری تهران: آماده‌ایم به تیم‌های پایتخت زمین بدهیم

مشاور شهردار تهران گفت: شهرداری آمادگی دارد همزمان با انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان مبنی بر واگذاری زمین‌های ضروری برای توسعه مترو و حمل و نقل عمومی در خصوص واگذاری ورزشگاه‌ به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اقدام کند.
غلامحسین محمدی، مشاور شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره واگذاری دو ورزشگاه به وزارت ورزش اظهارداشت: هواداران محترم باشگاه‌های محبوب پرسپولیس و استقلال، پیرو توافقی که در مورد انتقال اسناد مالکیت دو ورزشگاه کمپ مرحوم حجازی و شهید کاظمی به نام باشگاه‌های پرطرفدار پایتخت انجام شده است، شهرداری تهران با جدیت در حال پیگیری موضوع است.


وی افزود: شهرداری آمادگی دارد همزمان با انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان (واگذاری زمین های ضروری برای توسعه مترو و حمل و نقل عمومی) در خصوص واگذاری ورزشگاه‌ها اقدام کند.

  مشاور شهردار تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری بیشتر طرفین این اقدام حمایتی از ورزش کشور که با وجود ارزشمندی بالای ورزشگاه‌ها نسبت به املاک در لیست واگذاری، برای توسعه ورزش و نشاط شهروندان و کمک عملی به دو باشگاه محبوب پرسپولیس و استقلال است به سرعت عملیاتی شود.

به گزارش فارس، امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران پیش از این درباره موضوع واگذاری دو ورزشگاه گفت: این مسأله  باید حتماً به تصویب شورای شهر تهران برسد. شهرداری تهران برای اجرای پروژه‌های شهری نیاز به همکاری با وزارتخانه‌ها دارد و این اقدام نیز در همین راستاست.

وی گفت: در 30 سال گذشته تهاترهای مختلفی بین شهرداری و سازمان‌های دولتی صورت گرفته است. هر چند در حال حاضر شهرداری، دولت و بسیاری از دستگاه‌ها به دلیل کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمن در مضیقه مالی قرار دارند، ولی این اقدام در جهت توسعه سرانه ورزشی شهر و کمک به نشاط و شادابی شهروندان ورزش دوست تهرانی صورت خواهد پذیرفت.