کد خبر: ۳۲۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۵۳

جانی دپ ۵۰تا می‌خواهد امبر هرد ۱۰۰تا!

جانی دپ زوج جنجالی هالیوود به نزاع حقوقی خود ادامه می‌دهند. آن‌ها پس از متهم کردن یکدیگر به خشونت و خیانت، حالا به خاطر یک مشت دلار مقابل هم قرار خواهند گرفت.
سی نما: جانی دپ و امبر هرد با تأخیر در دادگاه ویرجینا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری ستاره‌ی "دزدان دریایی کارائیب" علیه ستاره‌ی "آکوامن" یک بار دیگر به تعویق افتاده و این زوج سابق ۱۱ آوریل ۲۰۲۲ باید نزاع حقوقی خود را ادامه دهند. انتظار می‌رود این جلسات دو هفته به طول انجامد.

دادگاه ویرجینا قرار بود ۷ می برگزار شود اما قاضی "بروس وایت" پنجشنبه این هفته تاریخ جدیدی اعلام کرد. این در حالی است که دپ از سپتامبر گذشته در پی به تأخیر انداختن این داداگاه بود تا بتواند در "جانوران شگفت‌انگیز ۳" (Fantastic Beasts 3) جلوی دوربین برود. اما پس از شکست در پرونده‌ی شکایت از نشریه‌ی "سان" در دادگاه بریتانیا، او از این پروژه کنار گذاشته و "مدس میکلسن" جانشین او شد.

همچنین سپتامبر گذشته، گزارش شده است که رسیدگی به پرونده‌های جنایی در اولویت ویرجینا قرار دارد و به همین علت و با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، رسیدگی به یک پرونده‌ی قتل که در نهایت به حبس متهم انجامید، دادگاه به ۷ می امسال موکول شده بود.

نمایندگان دپ ماه آینده در دادگاه استیناف بریتانیا حاضر خواهند شد تا حکم قاضی بریتانیایی را برگردانند. به دنبال شکست دپ در این پرونده، هرد تلاش می‌کند همسر سابقش را به پرداخت ۱۰۰ میلیون دلار وادار کند. نمایندگان دپ تا ۲۸ فوریه مهلت دارند به این شکایت واکنش نشان دهند.

دپ اخیراً "ایلان ماسک" و "اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا" (ACLU) را به دادگاه ویرجینا احضار کرده است. هرد در واکنش به این اقدام استودیوی دیزنی و پلیس لس‌آنجلس را به دادگاه کشانده تا هر چه دارند و ندارند را علیه دپ رو کنند.

"ایلین بردهافت" وکیل هرد رسماً اعتراف کرده است که این بازیگر برخلاف ادعای قبلی‌اش هزینه‌های دریافتی پس از جدایی از دپ را به مراکز خیریه اهدا نکرده است. این در حالی است که دادگاه بریتانیا بر روی سخاوتمندی هرد تأکید کرده بود. به همین دلیل ادعای وکیل هرد اهمیت بسیاری در پرونده‌ی رسیدگی مجدد به شکایت دپ از نشریه‌ی "سان" خواهد داشت.

دپ معتقد است که هرد با انتشار مقاله‌ای در "واشینگتن پست" و مطرح کردن این ادعا که قربانی خشونت خانگی است، به شهرت او صدمه وارد کرده و سبب از دست دادن نقش خود در ریبوت "دزدان دریایی کارائیب" شده است. با این حال، هرد در آن مقاله که دسامبر سال ۲۰۱۸ منتشر شد، نامی از دپ نبرده است.