کد خبر: ۳۲۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۷۲

چُرت آل پاچینو در گلدن گلوب سوژه شد

کاربرها در فضای مجازی حالت خواب آلوده و پریشان آل پاچینو در مراسم گلدن گلوب یکشنبه شب را سوژه طنز قرار دادند.

خبرگزاری صبا: کاربرها در فضای مجازی حالت خواب آلوده و پریشان آل پاچینو در مراسم گلدن گلوب یکشنبه شب را سوژه طنز قرار دادند.
 
 
 به نقل از پیج‌سیکس، در مراسم هفتاد و هشتمین دوره جوایز گلدن گلوب که یکشنبه شب ۲۸ فوریه برگزار شد در کنار سخنرانی جین فوندا، تاریخ سازی کلویی ژائو، اهدای جایزه به چادویک بوزمن فقید و همینطور رسیدن جایزه به ساشا بارون کوهن و جودی فاستر و آندرا دی، چُرت زدن آل پاچینو ستاره بزرگ سینمای جهان نیز خبرساز شد.
 
در مراسم یکشنبه شب لحظه ای که چهره آل پاچینو به عنوان نامزد جایزه بهترین بازیگر سریال درام برای مجموعه «شکارچیان» در طی تماس تصویری نشان داده شد، ستاره ۸۰ ساله سینما به نظر در حالت خواب قرار داشت و به یک باره با آوردن نامش خود را هوشیار نشان داد.
 
یکی از کاربرها درباره این لحظه می نویسد: چرا مراسم گلدن گلوب در وقت خواب و چرت آل پاچینو برنامه ریزی شده بود.
 
کاربر دیگری به لحظه واکنش آل پاچینو به آوردن نامش در مراسم گلدن گلوب اشاره می کند و می گوید: آل پاچینو مثل کسی است که می گوید حواسم جمع است.
 
کاربر دیگری تصویر مراسم اهدای جایزه ای که اسکورسیزی در آن چشمانش بسته بود را در کنار عکس آل پاچینو گذاشت و نوشت: انتخاب کنید پاچینوی خواب آلود یا اسکورسیزی؟
 
چُرت آل پاچینو در گلدن گلوب سوژه شد
 
خواب آلودگی پاچینو تنها نکته ای نبود که در فضای مجازی به آن اشاره شد بلکه موهای پریشان این ستاره بزرگ سینما نیز سوژه کاربرها شد.
 
کاربری با کنایه به وضعیت موهای ژولیده پاچینو و همینطور خواب آلودگی اش نوشت احتمالا در مراسم بعدی، پاچینو با ارتباط صوتی حاضر می شود.
 
در مراسم گلدن گلوب امسال آل پاچینو در بخش بهترین بازیگر نقش اول سریال درام نامزد بود او در نهایت این جایزه را به جاش اوکانر برای سریال «تاج» واگذار کرد.