کد خبر: ۳۲۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۷۴

عکس های خصوصی زن تبریزی به دست شوهرش رسید

رکنا : زن تبریزی وقتی عکس های بدون لباسش را در فضای مجازی دید ردپای مردی که قرار بود زندگی مشترکش را بهم بریزد پیدا 
خواستگار کینه جو با پخش کردن عکس های خصوصی و بدون لباس دختر جوان در تبریز آبروی قصد داشت آبروی این زن را بعد از متاهل شدن ببرد.


رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت:مجرم سایبری که به دلیل بهم خوردن برنامه خواستگاری خود اقدام به انتشار عکس های خصوصی در فضای مجازی کرده بود ، توسط پلیس فتا استان شناسایی شد.

سرهنگ "محسن محمودی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی با هویت کاذب با سوء استفاده از عکس‌های خصوصی اش اقدام به تهدید و اخاذی کرده است.

عکس های خصوصی زن تبریزی در فضای مجازی پخش شد / مرد غریبه دستگیر شد

وی در ادامه افزود : با بررسی اولیه مشخص شد متهم با ارسال عکس های شاکیه به همسر وی قصد به اختلاف کشیدن زندگی مشترکش را داشته که در این راستا با انجام تحقیقات تکمیلی و اقدامات فنی پیچیده هویت متهم شناسایی شد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم به مقر پلیس فتا احضار و در خصوص صفحات ایجاد شده و بارگذاری عکس های شاکیه در شبکه های اجتماعی و ارسال به همسر وی تحقیقات اولیه صورت گرفت.

سرهنگ "محمودی" خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه متهم در حدود چند ماهی به قصد ازدواج و با عنوان شناخت در فضای حقیقی و مجازی با شاکیه ارتباط داشته و به اطلاعات شخصی وی دسترسی پیدا کرده است، متهم با انگیزه انتقام اقدام به تهدید و اخاذی با هویت کاذب کرده است که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی به همه هموطنان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد: در فضای مجازی به کسانی که شناخت کافی و لازم ندارید به هیچ وجه اعتماد نکرده و عکس‌های خصوصی‌ و خانوادگی خود را به اشتراک نگذاشته تا در دام کلاهبرداران سایبری گرفتار نشوند.