کد خبر: ۳۳۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۸۸۶

رونمایی از 5 سال نامزدی خانم بازیگر با علی انصاریان ! / آسیه اسد زاده کیست؟! + عکس ها

رکنا : علی انصاریان بدون ازدواج کردن با مرگ کرونایی داغ بزرگی بر دل ایرانی ها و ننه علی اش گذاشت!
علی انصاریان مجرد بود؟! این سوالی بود که در روزهای نخست سفر آسمانی اش هیچکس پاسخگو نبود درحالیکه همان روزها و زمانیکه علی انصاریان در بیمارستان بستری بود دختری سینمایی به نام آسیه اسدزاده در فضای مجازی از عشق هردو و آینده ازدواجشان نوشت اما باز کسی حرفی نزد و حالا این دختر که بازیگر سینما و تلویزیون است با انتشار پستی پرده از 5 سال نامزدی شان و رسیدن به روز عروسی که هیچ وقت اتفاق نیفتاد نوشت.



پیام اینستاگرانمی آسیه اسدزاده برای علی انصاریان

عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه...

به مو میرسه ولی... ولی این بار پاره شد

عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه...

تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه.روزهای تاریک و مثل روزهای روشن باز هم با همتجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظهعمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد.آخرین بوسه، آخرین نگاه ،آخرین کلام ، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار ، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم وروح و روانم خواهد ماند. عشقم تمام آرزوها و رویاهایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد ،فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم.زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی خوام. از ته قلبم از خدا می خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم )ممنونم که لحظه های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.

خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن.

آسیه اسدزاده بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آسیه اسدزاده می‌توان به بازیگری در فیلم طاقباز اشاره کرد.

آسیه اسد زاده کیست؟!

آسیه اسدزاده در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما وتلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آسیه اسدزاده در این سال، بازیگری در فیلم طاقباز به کارگردانی شهرام اسد زاده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آسیه اسدزاده بازی در فیلم طاقباز بوده است. آسیه اسدزاده کار حرفهای خود را از سینماآغاز کرده و سال 1396 فیلم طاقباز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با شهرام اسد زاده همکاری داشته است. آسیه اسدزاده توانست با بازی در فیلم طاقباز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کناربازیگرانی نظیر مهدی ماهانی، سارا خوئینی‌ها، افشین سنگ‌چاپ وشهریار حیدری بر تجارب او افزود.