کد خبر: ۳۳۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۴۹

حسادت نامزد، جان بانوی شایسته روسیه را گرفت + عکس

پلیس روسیه اعلام کرد، جسد بانوی شایسته روسیه را در یکی از جنگل‌های غرب این کشور یافته است. تحقیقات پلیس نشان می‌دهد نامزد این زن به دلیل حسادت شدید و ظن و گمان نسبت به رفتارهایش او را سر بریده است.

پلیس روسیه اعلام کرد، جسد بانوی شایسته روسیه را در یکی از جنگل‌های غرب این کشور یافته است.

 

به گزارش از دیلی‌میل، تحقیقات پلیس نشان می‌دهد نامزد این زن به دلیل حسادت شدید و ظن و گمان نسبت به رفتارهایش او را سر بریده است.

 

به نوشته این روزنامه بریتانیایی، خانواده قربانی پنج روز بعد از ناپدید شدنش خبر مفقودی‌ او را به پلیس اعلام کردند و پلیس نیز بعد از انجام تحقیقات به این جنایت رسید.

 

به گفته پلیس، جسد «اولگا شلامینا»ی ۳۳ ساله در جنگل نوفودفینسک واقع در شمال غرب روسیه و زیر برف پیدا شده است.

 

نتایج تحقیقات پلیس حاکی از آن بود که نامزد این زن به نام ویاتسیسلاو او را به جنگل برده و به دلیل حسادت بسیار زیادی که به محبوبیت او پیدا کرده بوده و نیز ظن و گمان‌های بد نسبت به دوستی‌اش با دیگران بعد از موفقیت در مسابقات زیبایی در چند نقطه از کشور، سرش را از بدن جدا کرده است.

 

به گفته نزدیکان قربانی، اولگا بعد از ۲ ازدواج ناموفق با این مرد آشنا شده بود، اما سومین ارتباطش او را به دیار نیستی فرستاد.

 

قتل این زن جنجال بزرگی در شبکه‌های اجتماعی روسیه به پا کرد و کاربران بسیاری با به‌ اشتراک گذاشتن پست‌های گوناگون ناراحتی خود را از پایان فاجعه‌بار زندگی این زن ابراز کردند.

 

بانوی روسی