کد خبر: ۳۳۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۶

چندنفر از کادر درمان واکسینه شدند؟

مهر نوشت: معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار نفر از گروه‌های درمانی و بهداشتی در سطح کشور علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.
قاسم جان‌بابایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید صورت گرفته از بیمارستان‌های بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی یکی از طرح‌های مهم درمانی در استان را بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: این بیمارستان با همکاری وزارت بهداشت، استانداری بوشهر و سازمان انرژی اتمی به‌صورت مشترک ساخته شده است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به تکمیل فضای فیزیکی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر، تصریح کرد: وزارت بهداشت نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان اقدام کرده است ولی بخش تأسیسات و بخشی از هوا رسان باید تکمیل شود.

وی با اشاره به قابل استفاده بودن بیش از نیمی از بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر افزود: این ظرفیت را برای بیماران کرونا در نظر گرفته‌ایم و به‌زودی کمک می‌کنیم که مانده فضای فیزیکی هم راه‌اندازی شود.

جان‌بابایی از واکسینه‌شدن ۳۲۰ هزار تن از گروه‌های درمانی و بهداشتی علیه کرونا خبر داد و اضافه کرد: ۱۶۰ هزار نفر از گروه‌های درمانی و ۱۶۰ هزار نفر از گروه‌های بهداشتی علیه کرونا واکسینه شدند.

وی به روند افزایشی ابتلاء و بستری کرونا در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: قابل پیش‌بینی بود که اگر دستورالعمل‌ها رعایت نشود چنین وضعیتی را در استان بوشهر شاهد باشیم و شاهد افزایش سه برابری بیماران سرپایی و بستری در استان هستیم.