کد خبر: ۳۳۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۲

بازیگری که گمشده‌اش را در «نون.خ» پیدا کرد

مهر نوشت: سیروس میمنت بازیگر باسابقه که در «نون.خ» نقش کیوان را بازی می‌کرد می‌گوید گمشده‌اش در حرفه بازیگری را در سریال «نون.خ» پیدا کرد.
سیروس میمنت، بازیگر نقش کیوان در سریال «نون.خ» معتقد است با این سریال گویی گمشده خود را پیدا کرده است و مردم هم او را در این سریال جور دیگری دیدند.

او با بیان این نکته افزود: «من سه فصل کاری را در زندگی‌ام پشت سر گذاشته‌ام، یک فصل از زندگی‌ام با اصغر فرهادی بود که سریال‌هایی مثل «یادداشت‌های کودکی» و «داستان یک شهر» را بازی کردم و فصل دیگری از زندگی‌ام با رضا عطاران و کارهایی مثل «خانه به‌دوش» و «متهم گریخت» شکل گرفت و فصل سوم از زندگی‌ام با سعید آقاخانی و سریال «نون.خ» بود که گویی گمشده‌ام را در اینجا پیدا کردم و مردم هم مرا در این سریال جور دیگری دیدند.»

بازیگر «نون.خ» در ادامه درباره چالش‌هایش با گاوی به نام «جاناتان» در قصه نیز به شوخی و با خنده گفت: «جاناتان رقیب عشقی من بود و گویی من و جاناتان و فریده در یک مثلث عشقی قرار گرفته بودیم. برای همین هم در این فصل سعی می‌کردم به هر ترتیبی از همسرم دلبری کنم و دلش را به دست آورم.» 

میمنت در پایان درباره حضور سعید آقاخانی در مقام کارگردان عنوان کرد: «آقاخانی روی کار دقت نظر بالا و حساسیت بسیاری دارد. اگر زمانی من ریزه‌کاری شخصیت کیوان را مثل همیشه بازی نمی‌کردم، به راحتی با من صحبت می‌کرد و به بازی‌ام واکنش نشان می‌داد و حتی زمان استراحت کوتاهی می‌داد تا مجدد بتوانم نقش کیوان را به خوبی به نمایش بگذارم و این برایم بسیار جذاب بود.»