کد خبر: ۳۳۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۲

سوءبرداشت مخالفان FATF از سخنان آیت الله جوادی آملی

جماران نوشت: بیانات حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی (مدظله)، در پاسخ به سخنان مخاطبان که درباره کنوانسیون های بین المللی در حوزه کودکان و زنان بوده، ایراد گردیده و به موضوع پیوستن به اف ای تی اف، ارتباطی ندارد.
صفحه اینستاگرام آیت الله جوادی آملی اعلام کرد:

«روز گذشته، در برخی رسانه ها و خبرگزاری ها، مطلبی درباره پیوستن به اف ای تی اف به حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی (مدظله العالی) منتسب گردیده است.

عبارتی که از معظم له درج گردیده، مربوط به دیدار جمعی از اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با ایشان در روز چهارم دی ماه سال نود و هشت می باشد که این مرجع عالیقدر، پس از استماع گزارش فعالیت های شورای یاد شده در خصوص مشکلات پیوستن به ( کنوانسیون های بین المللی در حوزه کودکان و زنان )، فرموده اند:

اصل اول این است که ما باید حرف خود را بزنیم و آنها به ما بپیوندند نه اینکه ما خواستار پیوستن به آنها باشیم.

سخن قرآن کریم از همان ابتدا این بوده است که من جهانی ام! (لیظهره علی الدین کله). بر اساس این اصل هرگز نباید منتظر باشیم تا آنها ما را بپذیرند بلکه آنها باید بنشینند و ببینند ما چه می گوییم. البته ما باید با تحقیق و تسلط بر منابع وحیانی خود، دستمان پر باشد و اصول خود را به صورت روشن و منطقی به آنها عرضه کنیم.

لذا، این بخش از بیانات حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی (مدظله)، در پاسخ به سخنان مخاطبان که درباره کنوانسیون های بین المللی در حوزه کودکان و زنان بوده، ایراد گردیده و به موضوع پیوستن به اف ای تی اف، ارتباطی ندارد.»