کد خبر: ۳۳۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۱

عاقبت تلخ تهیه‌کننده‌ی متجاوزِ هالیوود

روز دوشنبه تصویری از هاروی واینستین، تهیه کننده سینمای امریکا که به دلیل اتهامات سواستفاده جنسی، به ۲۳ سال زندان محکوم شده، منتشر شد. این تصویر او را در جلسه مجازی دادگاه در زندان نیویورک نشان می دهد که دیروز انجام شده است:

کافه سینما: روز دوشنبه تصویری از هاروی واینستین، تهیه کننده سینمای امریکا که به دلیل اتهامات سواستفاده جنسی، به ۲۳ سال زندان محکوم شده، منتشر شد. این تصویر او را در جلسه مجازی دادگاه در زندان نیویورک نشان می دهد که دیروز انجام شده است:

عاقبت تلخ تهیه‌کننده متجاوزِ هالیوود

tmz گزارش داد دیروز در زندان نیویورک، جلسه دادگاه به صورت ویدیوکال برگزار شده و در آن تیم وکلای هاروی واینستین، تهیه کننده ۶۹ ساله امریکایی که پس از رسوایی های جنسی، به زندان افتاده است، از دادگاه خواستند اجازه دهد این محکوم به دلیل شرایط بد جسمانی در مرکز درمانی وابسته به زندان نیویورک باقی بماند و برای باقی دادگاه هایش فعلا به لس آنجلس فرستاده نشود.

وکلای این تهیه کننده ی سینمایی رسوا شده، اعلام کردند واینستین تقریبا نابینا شده است، چهار دندان خود را از دست داده و به زودی باقی دندان هایش را به دلیل بیماری از دست خواهد داد. مشکل قلبی، کمر درد، دیابت و وقفه تنفسی در هنگام خواب از جمله مواردی است که وکلای واینستین با استناد به آن، خواستار باقی ماندن واینستین در مرکز درمانی شده اند.

واینستین در دادگاه نیویورک به ۲۳ سال زندان محکوم شده است و دوران محکومیت اش در زندان را سپری می کند. با این حال همچنان دادگاه لس آنجلس باقی مانده است. واینستین در لس آنجلس با یازده شکایت از پنج زن رو به رو است.

پس از اتمام این جلسه ی تماس ویدیویی، دادگاه اعلام کرد دومین جلسه بررسی این درخواست در اواخر ماه برگزار می شود و واینستین به سلول خود بازگردانده شد.