کد خبر: ۳۳۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۲

بیت کوین در شکستن سد مقاومتی ناکام ماند

فارس به نقل از کوین مارکت کپ نوشت: در حالی که امروز بیت کوین حتی به زیر ۶۱ هزار دلار رسیده بود، اما تلاش کرد تا مقاومت ۶۲ هزار دلاری را بشکند، هرچند در این زمینه ناکام بوده است.

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، قیمت بیت کوین امروز از زیر ۶۱ هزار دلار تا مرز ۶۲ هزار دلار در نوسان بود. در معاملات دیروز بیت کوین از ۶۴ هزار دلار به زیر ۶۱ هزار دلار سقوط کرده بود. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین ۰.۳ درصد رشد کرده و به ۶۱ هزار و ۱۵۰ دلار رسیده است. قیمت این ارز مجازی نسبت به ۷ روز پیش ۱.۹ بالاتر رفت. 

ارزش کل بازار بیت کوین حالا به ۱.۱۵ تریلیون دلار رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته هم بالغ بر ۱.۴۴ میلیون بیت کوین در بازار جهانی و به ارزش بالای ۷۷ میلیارد دلار معامله شده است. تعداد بیت کوین‌های موجود در بازار ۱۸ میلیون ۶۸۴ هزار و ۸۳۷ توکن برآورد می‌شود.

نوسان هزار دلاری بیت کوین در معاملات امروز

امروز اتریوم یک درصد رشد کرد و به ۲۴۱۳ دلار رسید. بینانس کوین هم البته ۰.۲ درصد مثبت شد و به رقم ۵۲۱ دلار دست یافت. در ۲۴ ساعت گذشته ارزش بازار کل ارزهای مجازی جهان ۳ درصد رشد کردده و به ۲.۲۶ تریلیون دلار رسیده است.

بیت کوین کش در معاملات امروز شگفتی ساز بود به گونه‌ای که ۲۴ درصد رشد کرد و به رقم ۱۱۱۵ دلار رسید. این ارز نسبت به هفته گذشته ۷۰ درصد افزایش قیمت داشته است.