کد خبر: ۳۳۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۱

پرسپولیس دوباره تهدید کرد/ شرط‌مان عملی نشود در دربی بازی نمی‌کنیم

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: اگر شرایط نابرابر وجود داشته باشد وارد بازی دربی نمی شویم.
ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت اعتراض باشگاه پرسپولیس به برگزاری بازی دربی قبل از انجام شدن دیدارهای معوقه استقلال اظهار داشت: با اینکه در شهر گوا و در کوران رقابت‌های آسیایی هستیم اما اخبار مربوط به لیگ برتر را دنبال می‌کنیم و اصلا نمی‌خواهیم کنترل روی موضوعات مختلف را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: قبل از سفر به هند، بنده و چند تن از همکارانم در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ صحبت کردیم و مکاتبات لازم نیز صورت پذیرفته و بار دیگر تاکید می‌کنم امیدواریم مسئولان این سازمان، بهترین تصمیم را بگیرند و مثل نیم فصل اول، دربی پایتخت را با وجود بازی‌های برابر برای هر دو تیم برگزار کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر این شرایط به وجود نیاید و عدالت و مساوات برقرار نشود، پرسپولیس وارد دربی نخواهد شد. از لحاظ فنی و حرفه‌ای و همچنین به خواسته هواداران، امکان بازی در شرایط نابرابر وجود ندارد. حرف‌مان یک کلام است و هرگز از خواسته منطقی خود کوتاه نمی‌آییم.

شکوری همچنین در مورد موفقیت‌های سرخپوشان ایران در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا  تصریح کرد: کسب سه پیروز متوالی و صدرنشینی در گروه لیگ قهرمان آسیا را به هوادارن تبریک می‌گویم. باید همه ما قدر این روزهای خوب پرسپولیس را بدانیم و برای ادامه یافتن آن، تلاش کنیم.

وی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در این روزهای عزیز از خداوند منان برای همه هموطنان، آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم ویروس کرونا با تلاش کادرپزشکی، مهار شود. متاسفانه اخبار تلخی در مورد ابتلای گسترده هم‌میهنان عزیزمان می‌شنویم و نگران هستیم. ان شالله این موج از کووید ۱۹ نیز هر چه زودتر به اتمام برسد و مردم دنیا به زندگی عادی خود و شرایط سلامتی کامل بازگردند.