کد خبر: ۳۳۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۴

شماره معکوس نابودی اسرائیل /سردار اسدی: به زودی حیات اسرائیلی ها تمام می شود

ایرنا نوشت: معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: شماره معکوس نابودی صهیونیستها شروع شده است و به زودی حیات آنها تمام می شود و بنا به گفته مقام معظم رهبری صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید و ما نیز امیدواریم هرچه زودتر عمر صهیونیست‌ها پایان یابد.

سردار محمدجعفر اسدی، با اشاره به رشادت‌ها و خدمات سردار حجازی اظهار داشت: یکی از جوانان پاکی که در ابتدای انقلاب جذب امام امت شدند و توانستند خدمات بسیار قابل توجهی داشته باشند، سردار محمد حجازی و برادر بزرگ وی احمد بود که هر دو آنها در روزهای اول جنگ تحمیلی به خوزستان آمدند و توانستند خدمات بسیاری ارائه دهند و در همان روزهای اول دفاع مقدس برادر بزرگ او احمد حجازی به درجه رفیع شهادت رسید.

وی ادامه داد: سردار حجازی در خوزستان در دوران جنگ تحمیلی تا جانشینی قرارگاه پیش رفت و در قسمت‌های مختلف سپاه از جمله مدیریت بسیج این شجره طیبه و یادگار حضرت امام  رابه دست گرفت و توسعه داد که آن دوران برای بسیج و بسیجیان بسیار دوران خوبی بود.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به خدمات سردار حجازی در سپاه پاسداران عنوان کرد: سردار حجازی خدمات بسیاری در ستاد کل نیروهای مسلح داشتند و پس از آن به لبنان رفتند و در مدت بیش از ۵ سال حضور در لبنان توانستند منشاء خیر و برکاتی باشند. علاوه بر این سردار حجازی در سپاه نیروی قدس اقدامات بسیاری انجام داد و توشه بسیار خوبی برای آخرت خود جمع کرد.

وی با اشاره به ویژگی های شایسته سردار حجازی گفت: این سردار شهید بسیار صبور بود و با صبر خاصی تمام امور را انجام می‌داد و علی رغم تمام گرفتاری‌هایی که داشت به عبادت خود پایبند بود. ما توفیق داشتیم که یک با در محضر وی و خانواده محترمش از نجف تا کربلا پیاده رفتیم که این خانواده در امور دینی بسیار قوی بودند و هیچ گاه نماز شب این مرحوم ترک نمی‌شد.

شماره معکوس نابودی اسرائیل /سردار اسدی: به زودی حیات اسرائیلی ها تمام می شود

سردار اسدی در ادامه افزود: سردار حجازی تمام امور را برای رضای خداوند انجام می‌داد که این ویژگی مهم او را از سایرین متمایز می‌کرد.

همرزم سردار حجازی با یادآوری سخنان سردار سلامی در مراسم تشییع پیکر سردار حجازی مبنی بر اینکه شادی صهیونیستها زودگذر خواهد بود، گفت: شماره معکوس نابودی صهیونیستها شروع شده است و به زودی حیات آنها تمام می شود و بنا به گفته مقام معظم رهبری صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید و ما نیز امیدواریم هرچه زودتر عمر صهیونیست‌ها پایان یابد.

سردار اسدی در ادامه با بیان خاطره ای از سردار حجازی، عنوان کرد: هرکجا که نیاز بود سردار حجازی به سرعت خود را می رساند. هیچگاه فراموش نمی‌کنم زمانی که ما در سوریه موفق شدیم و مناطقی را گرفتیم، وی خود را به سرعت رساند و در صحنه‌های مختلف حضور داشت.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء تاکید کرد: امام خمینی در زمان جنگ تحمیلی فرمود که ما را شهید کنید، ما قوی‌تر می شویم و فرمود که شهادت شمع محفل بشریت است. شهادت خون در رگ جامعه است و زمانی که شخصی شهید می‌شود از بین نمی‌رود بلکه شمعی در محفل بشریت می‌شود و نور می‌دهد و مردم راه را پیدا می کنند.

وی تاکید کرد: شهادت عمر شخصی را کم یا زیاد نمی کند و نمی‌توان گفت اگر شخصی به جبهه نمی‌رفت حالا زنده بود بلکه عمر مشخص است و این انتخاب انسان است که در میدان شهادت و یا با غیر شهادت از دنیا برود. همه باید بدانیم که شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال ما هستند.

 سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی ۲۹ فروردین در اثر عارضه قلبی و جراحات شیمیایی باقی مانده از دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.