کد خبر: ۳۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۰
در حال پوشش خبری در سوریه اتفاق افتاد؛

شهادت سه تن از خبرنگاران شبکه ی المنار/رسانه های مقاومت سیاه پوش شدند

سه نفر از اعضای گروه خبری المنار در سوریه به شهادت رسیدند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از شبکه المنار، در حمله تروریست های تکفیری به کادر خبری المنار در معلولا حمزه الحاج حسن خبرنگار، محمد منتش تصویربردار، حلیم علوه عضو کادر فنی این شبکه کشته شدند .



شبکه المنار لبنان با قطع برنامه های عادی خود از حمله گروههای مسلح به گروه خبری این شبکه در سوریه خبر داد. در این حمله ، یک خبرنگار و یک نیروی فنی در دم به فیض شهادت رسیدند و تصویر بردار گروه  هم پس از دقایقی در اثر شدت جراحات جان به جانان تسلیم کرد وبه شهادت رسید.

شبکه المنار در بیانیه خود ضمن عرض تسلیت به خانواده این افراد و کارکنان این شبکه اعلام کرد که المنار همراه در کنار مقاومت بوده و در راه آزادی و شناخت حقیقت هزینه پرداخت کرده است.

پس از این رویداد، شبکه های المنار و المیادین ربان های سیاهی به نشانه ی همدردی با خانواده ی این شهدا در کنار لوگوهای خود قرار دادند و مقامات ،شخصیت های، رسانه ها واحزاب وجریانهای سیاسی لبنان  وسوریه ضمن تجلیل ازمجاهدت وتلاش خالصانه این شهیدان بزرگ، باخانواده بزرگ المنار ابراز همدردی کردند.

«انتخاب»، شهادت این سه خبرنگار مخلض و مجاهد شبکه المنار را به سیدمقاومت و رهبر پرافتخار حزب الله و همه مجاهدان مقاومت و خانواده ی آنان تبریک و تسلیت می گوید.