کد خبر: ۳۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۴

تهرانی‌ها سال گذشته ۱۸۵۰۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند/ ۲۵ هزار میلیارد باید امسال واریز شود

 ایسنا نوشت:

استاندار تهران با بیان اینکه در سال گذشته مالیات پرداخت شده توسط مردم این استان ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود اظهار کرد: در سال ۹۳ بر اساس بودجه این رقم به ۲۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافته که باید به عنوان مالیات به خزانه واریز شود.

سید حسین هاشمی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران که با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی استان، نمایندگان مجلس، معاونت نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: سال گذشته ۱۶ جلسه مربوط به برنامه‌ریزی در استان تهران برگزار شد و در سال جاری باید با توجه به توان و مدیریت جهادی خود این جلسات را افزایش دهیم.

وی موضوع آلودگی و ترافیک هوای تهران را بسیار نگران‌کننده دانست و بیان کرد: در ارتباط با موضوع آلودگی هوای تهران نخستین جلسه کمیسیون بررسی مشکلات کلانشهرها با حضور ۱۱ وزیر برگزار شد که شهردار، استاندار و رئیس شورای شهر نیز در این کمیسیون حضور داشتند و وزیر کشوربه عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

استاندار تهران در ادامه بخش آب کشاورزی و برق را اولویت این استان خطاب کرد و گفت: نباید در سال جاری خبری مبنی بر اینکه در جنوب تهران کشت صیفی‌جات با آب آلوده داشته باشیم.

هاشمی در خاتمه استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص در استانداری را الزامی دانست و عنوان کرد: دولت فراجناحی است و از تمامی گروه‌های مختلف در آن حضور دارند اما کسی که تفکر سیاسی را در امور کاری دخالت دهد نمی‌پذیریم.