کد خبر: ۳۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۹

رئیس‌جمهور وارد زاهدان شد

رئیس‌جمهور به منظور انجام سومین سفر استانی خود، دقایقی قبل وارد فرودگاه زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که برای انجام سفری دو روزه به سیستان و بلوچستان رفته است، در فرودگاه زاهدان مورد استقبال مقامات محلی از جمله مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان قرار گرفت.

حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات، چیت چیان وزیر نیرو و حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور از جمله افرادی هستند که رییس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

رییس جمهور پیش از آغاز برنامه‌های خود در این سفر، در جمع خبرنگاران در فرودگاه زاهدان به تشریح برنامه‌ها و اهداف سفر خود خواهد پرداخت.

روحانی در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان با مردم سه شهرستان زابل، چابهار و زاهدان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

دیدار با جمعی از ایثارگران و منتخبان این استان، همچنین برگزاری جلسه‌ای با علمای اهل تشیع و تسنن استان از دیگر برنامه‌های روحانی در این سفر خواهد بود.

رئیس‌جمهور در همایش توسعه و سرمایه‌گذاری که در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند و ضمن بازدید از چندین پروژه، در جلسه شورای اداری این استان نیز حضور پیدا خواهد کرد.

سفر حسن روحانی به استان سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه به پایان خواهد رسید.