کد خبر: ۳۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۳

قاضی پور: صفحه فیسبوک ندارم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه صفحه فیسبوک ندارم، گفت: اگر دوستان به اسم من در فیسبوک صفحه باز کردند آن را تعطیل کنند.

به گزارش خانه ملت، نادر قاضی پور در نشست علنی امروز (سه شنبه 26 فروردین) مجلس شورای اسلامی، ضمن عضر تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)، روز ارتش و روز معلم گفت: رکود اقتصادی حاکم شده است و صد درصد کارخانجات فعال نشده اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست تا به داد تولید برسد و راهی برای برون رفت از رکود به عنوان بدترین بیماری اقتصادی برسد.

وی همچنین از دولت خواست تا در فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها از کشاورزان حمایت کند به نحوه که بتواند با قیمت مناسب محصولات خود را تولید و عرضه کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین از رئیس جمهور خواست تا به بانک های دولتی و غیر دولتی ابلاغ کند که تسهیلات لازم را در اختیار کشاورزان شمال گیلان و دامداران قرار دهند تا اقتصاد مقاومتی واقعی اجرایی شود.

قاضی پور خطاب به رئیس جمهور گفت: ما با دادن هزاران شهید این استقلال را به دست آوردیم و به این استقلال می بالیم از این رو اجازه ندهیم اروپاییان استعمارگر هوس های برباد رفته 200 ساله خویش را زنده کنند و به امورات داخلی ایران اسلامی دخالت کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: غرب بداند مجلس با تمام وجود از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، راه شهدا و امام شهدا دفاع خواهد کرد و در این راه فراکسیون رهروان ولایت از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

وی به برخی مشکلات حوزه انتخابیه اش اشاره کرد و خطاب به مسئولین دولتی گفت: کشاورزان آذربایجان غربی به ویژه شهر مظلوم ارومیه به دلیل سرمازدگی ابتدای سال با مشکلات عدیده ای مواجه شدند که نیازمند لطف دولت و مجلس می باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: آقای رئیس جمهور به داد دریاچه ارومیه برسید چرا که خشک شدن آن از 70 درصد به 90 درصد در دولت شما رسید.

قاضی پور از مادر کویرشناسی ایران انتقاد کرد و گفت: در همه جا می گویید دریاچه ارومیه باید خشک شود و شما با عینک کویر به کل ایران به خصوص دریاچه ارومیه نگاه می کنید و همه جا را کویر می بینید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه مردم ارومیه شاهد آخرین نفس های بزرگترین دریاچه نمک ایران می باشند از دولت خواست تا نسبت به وضعیت این دریاچه رسیدگی لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه به دنبال هیچگونه نفع شخصی در جایی نیستم گفت: اگر دوستان به اسم بنده در فیس بوک صفحه باز می کنند خواهش می کنم آن را تعطیل کنند چرا که علاقه ندارم از طریق بلوک های سرمایه داری آمریکا چیزی راجع به حقیر گفته شود زیرا در نظام مقدس اسلام آزادی بیان وجود دارد و خود را بی نیاز از این ابزارهای استعماری می دانم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: اگر به راحتی از دولت و وزرای آن شکایت می کنیم نشان از آزادی جمهوری اسلامی است.

قاضی پور گفت: از وزیر نیرو می خواهم که سدهای نیمه تمام حوزه انتخابیه اینجانب را به اتمام برساند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به وزیر نفت گفت: گازرسانی روستاهای استان آذربایجان غربی از میانگین کشوری بسیار پایین است از این رو خواهشمندم پیرو جلسه دیروز دستور اکید بفرمایید که حداقل گازرسانی به میانگین کشوری برسد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی افزود: راه آهن ارومیه قرار بود سال 1388 افتتاح شود از این رو از شما خواهشمندم نسبت به ساخت آن تسریع نمایید و نسبت به دو بانده شدن جاده تبریز به ارومیه که قتلگاه مردم است اقدام کنید