کد خبر: ۳۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۱

ونگر: پیروزی ارزشمندی برابر وستهام کسب کردیم

 سرمربی آرسنال پیروزی برابر وستهام را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، آرسنال که تلاش می‌کند با قرار گرفتن در رده چهارم لیگ برتر انگلیس سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، شب گذشته (سه شنبه) در خانه با نتیجه‌ سه بر یک وستهام را شکست داد تا با یک بازی بیشتر نسبت به اورتون و یک امتیاز بیشتر در رده چهارم قرار گیرد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از پیروزی تیمش برابر وستهام در نشست خبری، گفت: برد ارزشمندی را کسب کردیم. بازی در نیمه نخست نزدیک و بسیار حساس دنبال شد. اما در نیمه دوم موفق شدیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و سه امتیا‌ز ارزشمند این را دیدار کسب کنیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه گفت: پیروزی برابر وستهام برد بسیار ارزشمندی برای ما بود، زیرا شنبه بازی حساسی با ویگان در جام حذفی داشتیم که به ضربات پنالتی کشیده شد و خیلی از بازیکنانم خسته بودند، ‌اما بازیکنانم نشان دادند که ذهنیت قوی دارند و برای پیروزی به میدان‌ آمده اند.

سرمربی آرسنال در ادامه با تمجید از آرون رمزی ولزی که پس از دوران مصدومیت توانسته بازی‌های خوبی را برای توپچی‌های لندن انجام دهد، گفت: آرون بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود و حضور او در خط حمله باعث می‌شود قدرتمندتر شویم. او بازیخوانی فوق‌العاده‌ای دارد و یکی از بازیکنان تیم محسوب می‌شود .

ونگر در پایان درباره این که آیا می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، گفت: رقابت نزدیک و فشرده‌ای با اورتون داریم. تیمی موفق خواهد بود که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند که تمرکز خود را بالا ببرد و فقط به بازی پیش‌رو فکر کند.

آرسنال شنبه در هفته‌ سی و پنجم برابر هال سیتی به میدان می‌رود.