کد خبر: ۳۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۶

الاخباريه: تماسهاي مکرر بين آمريکا، عربستان، ترکيه و قطر و تلاش براي وارد کردن ارتش اسرائيل به جنگ سوريه

باشگاه خبرنگاران: رژيمهاي توطئه گر و دشمن مردم سوريه مانند عربستان سعودي ، آمريکا و ترکيه از شکستهاي اخير تروريستها و پيروزيهاي ارتش سوريه در ميادين جنگ به شدت نگران شده اند، از اينرو احتمال دارد از ارتش رژيم صهيونيستي بخواهند براي حمايت از تروريستها وارد جنگ شود.

به گزارش شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه، پيروزي هاي ارتش عربي سوريه در کل مناطق اين کشور همواره ادامه دارد و شکستهايي که هر روز به گروههاي تروريستي و تکفيري تحميل مي شود روز به روز در حال افزايش است.

اين در حالي است که ملت و نظام سوريه نيز پشتيبان ارتش اين کشور در زمينه مبارزه با تروريسم هستند.

اين مسائل، رژيم وهابي آل سعود در عربستان سعودي و سَروَر آمريکايي آنها باراک اوباما و تربيت شده ترکي آنها رجب طيب اردوغان را به هراس انداخته است.

"فراس ديوب" خبرنگار شبکه الاخباريه سوريه در گزارش ارسالي خود گفت: اين نگراني ها باعث شده است تماسها بين ايالات متحده آمريکا و عربستان سعودي و شيخ هاي قطري و مسئولان ترکيه در زمينه بررسي گزارشهاي به دست آمده از ميدانهاي جنگ در سوريه افزايش يابد.

زيرا شکستهاي پي در پي تروريستها و خسارتهاي سنگيني که به آنها در سوريه وارد شده است روز به روز در حال افزايش است.

از سوي ديگر منابع آگاه فاش کرده اند: اين کشورهاي توطئه‌چين عليه ملت سوريه که با تروريستها در حال تعامل هستند ، تلاش مي کنند اسرائيل را نيز به بحران سوريه وارد کنند تا از ارتش تجاوز گر اسرائيلي به ويژه در مناطق مرزي استفاده شود؛ زيرا در اين مناطق امکان ارائه هر نوع کمک از سوي رژيم اسرائيل به ترورستها وجود دارد. همانطور که تا به حال کمکهايي همچون ارسال سلاح و يا درمان تروريستهاي زخمي در پيشرفته ترين بيمارستانهاي اين رژيم به اين گروههاي تروريستي تقديم شده است.

به همين علت تروريستهايي که از حملات گسترده ارتش عربي سوريه در منطقه القلمون در حال فرار هستند به مرزهاي سوريه و فلسطين اشغالي پناه مي آورند . اين در حالي است که عربستان سعودي نيز کمکها و حمايتهاي لازم را در زمينه انتقال تروريستها از کشور اردن به خاک سوريه ارائه مي دهد تا با حمايتهاي صهيونيستي مناطق مرزي را نا امن کنند.

اين منابع همچنين فاش کردند : تعدادي از فرماندهان گروههاي تروريستي و به اصطلاح مخالفان سوري سفرهاي متعددي به فلسطين اشغالي مي کنند و با مسئولان نظامي و امنيتي رژيم صهيونيستي ديدار مي کنند . اين در حالي است که اسرائيل يک مرکز نظامي ويژه اي را براي آموزش تروريستهاي سوريه در مرزهاي اين کشور با فلسطين اشغالي احداث کرده است. اسرائيل هزينه ها و کمکهاي مالي را نيز از عربستان سعودي دريافت مي کند.

ناظران و کارشناسان جنگ با توجه به اطلاعات امنيتي به دست آمده پيش بيني مي کنند دشمن صهيونيستي عمليات نظامي را ضد پايگاههاي ارتش سوريه به اجرا در آورد تا روحيه گروههاي تروريستي را افزايش دهد . البته در صورتي که اين عمليات تجاوزکارانه به اجرا درآيد از سوي رژيم آل سعود حمايت مالي خواهد شد. زيرا آمريکا به عربستان سعودي اطمينان داده است که از اسرائيل خواهد خواست تا در جنگ سوريه دخالت و از گروههاي تکفيري و تروريستي حمايت کند .