کد خبر: ۳۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۱

برگزاري نشست مشترک نمايندگان منتقد توافقنامه ژنو با رئيس سازمان صداوسيما

معاون پارلماني صداوسيما از برگزاري جلسه مشترک نمايندگان منتقد توافقنامه ژنو و رئيس سازمان صداوسيما در سه‌شنبه هفته آينده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام ميرتاج‌الديني معاون پارلماني صداوسيما در حاشيه جلسه علني امروز(چهارشنبه) مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه 111 نماينده مجلس شوراي اسلامي درباره امکان نقد آزادانه توافقنامه ژنو در صداوسيما گفت: اين نامه به دنبال نامه قبلي 19 نفر از نمايندگان مجلس به رئيس صداوسيما درخصوص نقد توافقنامه ژنو نوشته بودند و درخواست کرده بودند که امکان نقد توافقنامه ژنو را در رسانه ملي به دست بياورند.

وي افزود: رياست سازمان در پاسخ به آنها گفته بودند که شرايط آماده نيست و ما رويکرد حمايتي در خصوص توافقنامه ژنو داريم و رويکرد انتقادي درباره توافقنامه ژنو در برنامه ما نيست.

معاون پارلماني صداوسيما ادامه داد: بعد از نامه اول ما مجددا نامه نمايندگان را دريافت کرديم و اين نامه در صداوسيما مورد بررسي قرار گرفت حجت‌الاسلام ميرتاج‌الديني گفت: فعلا برنامه‌اي که براي آن داريم براي بررسي اين نامه و نحوه نقد توافقنامه جلسه‌اي را با نمايندگان داشته باشيم.

وي افزود: در اين نشست که تلاش مي‌کنيم هفته آينده با حضور نمايندگان نگارنده اين نامه و جمعي از صاحبنظران اين مسئله مورد بررسي قرار بگيرد.

وي افزود: در خصوص توافقنامه ژنو رويکرد صداوسيما کاملا مشخص بوده است و در همه موارد مذاکرات رويکرد صداوسيما نيز همينگونه بوده است. در اينجا هم که مجلس به عنوان يکي از ارکان نظام که مسئله را دنبال مي‌کند موضوع مورد بررسي جدي قرار بگيرد و اين مسئله با رويکرد حمايتي قابل بررسي است و هرچقدر مردم در جريان توافقنامه ژنو در جريان باشند پشتيباني و حمايت همه‌جانبه را از اين توافقنامه خواهند داشت.

وي در ادامه درباره زمان قطعي اين ديدار گفت: احتمالا اين ديدار سه‌شنبه هفته آينده با حضور رياست سازمان صداوسيما خواهد بود.