کد خبر: ۳۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۴

قابل توجه افرادي که پيامک ثبت نام يارانه دريافت نکرده اند!

سيتنا: بسياري از شهروندان گرامي ممکن است پس از وارد کردن اطلاعات در سامانه ثبت نام يارانه، و تاييد نهايي اطلاعات، پيامک سامانه رفاهي را دريافت نکرده باشند.

نرگس نجفي، سخنگوي سازمان هدفمندسازي يارانه ها گفت: متقاضيان دريافت يارانه فاز دوم هدفمندي يارانه ها که ثبت نام خود را انجام داده، اما تاکنون پيامک کد رهگيري را دريافت نکرده اند در روزهاي آتي اين پيامک را دريافت خواهند کرد.

به گفته وي، دريافت پيام ثبت نام با موفقيت انجام شد، به معناي موفقيت در انجام ثبت نام است و متقاضيان نبايد نگراني در خصوص انجام ثبت نام خود داشته باشند.

سخنگوي سازمان هدفمندي يارانه ها باتاکيد براينکه مشکل ارسال نشدن پيامک ها با همکاري اپراتورها بزودي حل خواهد شد، گفت: حتما براي کساني که شماره همراهشان درست ثبت شده است پيامک ارسال خواهد شد.

نرگس نجفي در پاسخ به اين سوال که آيا مشکل از طرف اپراتورهاست يا خير؟ افزود: همه مشکل به اپراتورها بر نمي گردد بلکه برخي هموطنان نيز در هنگام مراجعه به مراکز و درگاههاي ثبت نام با کم دقتي شماره همراه خود را درست وارد نمي کنند و يا اينکه شماره مراکز را ثبت کرده اند که قطعا براي اين افراد پيامکي ارسال نخواهد شد.

وي افزود: کساني که اين پيام را نديده اند مي توانند در روزهاي ۳۰ و ۳۱ فروردين به سامانه مجددا مراجعه کنند و چنانچه سامانه بعد از پر کردن مشخصات پيام " شما قبلا ثبت نام کرده ايد" داد، به منزله ثبت نام نهايي است.