کد خبر: ۳۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۲

کي‌روش: از قلعه‌نويي بپرسيد شرايط اردوي تيم ملي چگونه است!

مهر: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران که از شرايط اردويي اين تيم در آفريقاي‌جنوبي راضي نيست، پاسخگويي در مورد کيفيت اين اردو را به سرمربي استقلال واگذار کرد! کارلوس کي‌روش درحالي چنين اظهار نظري را مطرح کرده است که استقلال چهارشنبه شب با در اختيار داشتن ملي‌پوشانش برابر الشباب عربستان تن به شکست داد و از دور مسابقات ليگ قهرمانان آسيا حذف شد.تيم ملي فوتبال ايران که خود را براي حضور در رقابتهاي جام جهاني آماده مي کند از روز سه شنبه اردوي آماده سازي اش را در ژوهانسبورگ آغاز کرده است.

اين اردو در شرايطي آغاز شد که بازيکنان ملي پوش تيم هاي فولاد، تراکتورسازي، استقلال و سپاهان تيم ملي را همراهي نمي کردند. حضور تيم ملي ايران در اردوي آفريقاي جنوبي با تعدادي اندک(10 نفر) از بازيکنان دعوت شده به يکي از سوژه هاي خبري رسانه هاي ورزشي آفريقايي و کشورهاي ديگر تبديل شد و آنها گزارش هايي در اين مورد منتشر کردند.با اين حال کارلوس کي روش از اين وضعيت به هيچ عنوان راضي نيست. او که سوژه اصلي رسانه ها و مردم در اين اردو است در پاسخ به اين پرسش که کيفيت اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي را چگونه ارزيابي مي کنيد گفت: برويد از سرمربي استقلال(امير قلعه نويي) بپرسيد کيفيت اردوي تيم ملي چگونه است!

کي روش که از شرايط اردويي تيم ملي راضي نيست، حاضر نشد در مورد شرايط ديگر اين اردو اظهار نظري داشته باشد.براساس گزارش خبرنگار مهر، تيم ملي فوتبال کشورمان از روز چهارشنبه تمرينات بدنسازي خود را با 10 بازيکن آغاز کرده است. شرايط هتل و زمين محل تمرين شاگردان کي روش از وضعيت مطلوبي برخوردار است.شاگردان کارلوس کي روش امروز پنجشنبه تمريناتشان را در زمين "مودر فونتين" در چهل کيلومتري هتل محل اقامت خود برگزار خواهند کرد.بعد از حذف تيم هاي استقلال و تراکتورسازي از مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به نظر مي رسد بازيکنان ملي پوش اين تيم بزوديي راهي آفريقاي جنوبي شوند تا به تيم ملي بپيوندند. هنوز زمان اضافه شدن بازيکنان چهار تيمي که درگير مسابقات ليگ قهرمانان آسيا بودند، به اردوي تيم ملي مشخص نيست.تيم ملي فوتبال ايران قرار است در اين اردو که تا روز 17 ارديبهشت ماه به طول خواهد انجاميد سه بازي با تيم هاي باشگاهي آفريقاي جنوبي و يک بازي با تيم ملي فوتبال موزامبيک برگزار کند.