کد خبر: ۳۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۵

گزارش از مراسم رونمايي گلکسي اس 5 سامسونگ

زوميت: روز گذشته سامسونگ طي مراسم ويژه که در چند بخش و با حضور اصحاب رسانه، مردم و همچنين نمايندگان اين شرکت در باشگاه انقلاب برگزار شد، ورود گلکسي اس ۵ به بازار کشور را جشن گرفت. سامسونگ ديروز علاوه بر گلکسي اس ۵ از گجت پوشيدني جديد خود، Gear Fit نيز رونمايي کرد. در ادامه مطلب با گزارش زوميت از اين مراسم، همراه باشيد.سامسونگ روز گذشته طي مراسم متفاوتي که اين بار علاوه بر اصحاب رسانه و نمايندگان فروش محصولات موبايل اين شرکت، با حضور مردم عادي نيز برگزار شد، امکان کار کردن با جديدترين تلفن هوشمند و گجت پوشيدني خود را براي آن‌ها ميسر کرد.

نشست خبري گلکسي اس ۵ ابتدا با معرفي محصول توسط بابک مهرباني، مدير بازاريابي سامسونگ در ايران آغاز شد. او ابتدا به طراحي اس ۵ پرداخت و گفت «طراحي محصول براي سامسونگ اهميت ويژه‌اي دارد و از اين رو گلکسي اس ۵ با توجه به بازخورد کاربران ساخته شده است.»

مديربازاريابي سامسونگ در ادامه به معرفي امکانات مختلف پرچمدار جديد اين شرکت پرداخت که پيش از اين بررسي کامل آن را در زوميت خوانديد. مهرباني به سرعت و دقت بالاي تصوير برداري دوربين تلفن اشاره کرد و قابليت تغيير فوکوس پس از تصوير برداري را شرح داد.

دوربين گلکسي اس ۵ مجهز به سريع‌ترين فوکوس خوکار جهان، ۰.۳ ثانيه است و HDR ارتقاء يافته، عکس‌هايي طبيعي و خوش آب و رنگ را براي مصرف کنندگان خود فراهم مي‌کند. همچنين ويژگي فوکوس انتخابي اين اجازه را به کاربر مي‌دهد تا تنها بر قسمت خاصي از سوژه فوکوس شود. در حالي که ناحيه مورد نظر از ديگر نقاط متمايز و در کانون توجه قرار مي‌گيرد.
بابک مهراني، مدير بازاريابي سامسونگ
مهرباني در ادامه گفت:
گلکسي S5 با استفاده از آخرين تکنولوژي‌‏هاي شبکه‏‌، زندگي شما را بهبود مي‏‌بخشد. اين محصول با بهره‏‌مندي از نسل پنجم شبکه‏‌هاي بي‏‌سيم (استاندارد Wi-Fi 802.11ac و تکنولوژي MIMO 2x2 ) سريع‌ترين و قابل اطمينان‏‌ترين ارتباط بي‏‌سيم را فراهم مي‏‌کند. دو آنتن داخلي Wi-Fi، قدرت ارتباط را دو برابر کرده و سرعت و کيفيتي بي‏نظير را در اختيار کاربر قرار مي‏دهد تا با سرعت بالا و بدون قعط شدن به اطلاعات خود دسترسي داشته باشد
مديربازاريابي سامسونگ همچنين به امنيت و دوام دستگاه اشاره کرد:
گلکسي S5 داراي گواهينامه IP 67 است و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. سنسور اثر انگشت روي دکمه Home، لايه امنيتي جديدي را به عضو جديد خانواده Galaxy سامسونگ اضافه کرده است که سطح محافظت از اطلاعات شخصي کاربران را ارتقا مي‏‌دهد. در مواقع ضروري با فعال‏‌سازي حالت ذخيره‏‌سازي فوق‏‌العاده نيرو، صفحه نمايشGalaxy S5، سياه و سفيد شده و تمامي برنامه‏‌ها و سرويس‏‌هاي غيرضروري غير فعال مي‏‌شوند تا مصرف باتري به حداقل برسد.
مديرعامل سامسونگ ايران
در اين کنفرانس خبري دوک پارک، مديرعامل سامسونگ ايران نيز سخنراني نمود و ضمن ابراز خوشحالي از حضور قدرتمند بخش موبايل سامسونگ به بازار ايران گفت:
ايران يکي از مهم‏ترين بازارهاي صنعت الکترونيک و ديجيتال در دنيا است و ما همواره از فعاليت در اين کشور استقبال کرده‏‌ايم. ويژگي و شرايط محصولات سامسونگ به گونه‏‌اي است که توجه و رضايت مخاطبان بسياري را در ايران به خود جلب کرده است. من به نمايندگي از شرکتي پيشرو در فناوري‏‌هاي روز دنيا که مي‏‌کوشد فرصت‏‌هاي جديدي را براي مردم دنيا به وجود آورد، از حمايت طرفداران‌مان در ايران قدرداني مي‏‌کنم.
پارک برنامه برگزار شده را آغاز مناسبي براي معرفي فناوري‏‌هاي جديد سامسونگ در ايران عنوان کرد و افزود:
براي اولين بار اين امکان فراهم شده تا بتوانيم همزمان با ساير کشورها از محصولات جديد سامسونگ رونمايي کنيم. براي تشکر از همراهي و دوستداران اين برند پرآوازه تصميم گرفتيم که مراسمي را با حضور مردم برپا کنيم که از نزديک با دستاوردهاي جديد گوشي‌هاي سامسونگ آشنا شوند و امکان تجربه و آزمايش آن را داشته باشند. اين برنامه نقطه آغازي براي فعاليت قدرتمندتر ما در ايران است و ما از برگزاري آن بسيار خوشحاليم.
همچنين در نشست خبري اين مراسم، علي جعفريه مدير بخش موبايل سامسونگ در ايران، فناوري‏‌هاي جديد سامسونگ را پيشرو و مطابق براي همه‎ سليقه‎ها عنوان کرد و گفت:
کاربران گوشي تلفن‌هاي همراه به دنبال گوشي‌هايي هستند که زندگي روزمره آنها را آسان‌تر کند. عکاسي کردن و ذخيره ‏کردن لحظه ‏هاي گرانب‏ها به يکي از مهم‏ترين ويژگي‏‌هاي گوشي‏‌هاي هوشمند در دنياي امروز تبديل شده است و گلکسي S5 جديد با دوربين 16 مگاپيکسلي خود به کاربران اجازه مي‏‌دهد به راحتي عکس بگيرند، آنها را اديت کنند و به اشتراک بگذارند. دوربين گلکسي S5 با سرعت فوکوس حداکثر تا سه دهم ثانيه سريعترين فوکوس اتوماتيک و HDR را ارائه مي‏‌دهد و در هر شرايطي نور طبيعي و رنگي با عمق قابل ملاحظه‌اي را خلق مي‏‌کند. از ديگر ويژگي‌هاي دوربين اين محصول، فوکوس انتخابي است که به مصرف‏‌کنندگان اين اجازه را مي‏‌دهد که بر قسمت خاصي از شيء فوکوس کنند و با ايجاد تصويري طبيعي، ناحيه مورد نظر را از ديگر نقاط متمايز و در کانون توجه قرار دهند. با اين حساب کاربران S5 نيازي به انواع لنز و دوربين‌هاي سنگين نخواهند داشت
جعفريه سامسونگ
جعفريه در ادامه به ديگر امکانات اين گوشي پيشرو اشاره کرد:
گلکسي S5 با فناوري IP 67 يک محصول ضد آب و غبار است و علاوه بر اسکنر اثر انگشت به يک سيستم قفل شونده امن و بيومتريک مجهز است. سيستمي که به طور کامل امنيت تراکنش‌هاي موبايل کاربران را فراهم مي‏‌کند.
وي درباره امکانات جانبي سري جديد محصولات سامسونگ به ويژه دستگاه Gear Fit نيز که در ايران هنوز براي بسياري ناشناخته است، توضيح داد:
اين دستگاه امکانات منحصربه‌فردي دارد و متناسب با نيازهاي روزمره کاربران ساخته شده است. اين دستگاه به عنوان نسل بعدي دستگاه‌هاي پوشيدني، براي زندگي سالم و ارتباطات مورد نياز در دنياي امروز طراحي و در ساخت آن به نيازها و خواسته‌هاي مصرف‌کنندگان توجه ويژه‌اي شده است.
سامسونگ در مراسم انتهايي خود، ميزبان نمايندگان فروش محصولات موبايل خود بود و ضمن معرفي امکانات جديد گلکسي اس ۵ و گلکسي فيت، قرعه‌کشي يک دستگاه مزدا ۳ و ۵ دستگاه گلکسي اس ۵ را نيز بين آن‌ها انجام داد.