کد خبر: ۳۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۶

آيت الله جوادي آملي: دولت ياري، نوعي خودياري است

ايرنا: آيت الله 'عبدالله جوادي آملي' از مراجع تقليد، مردم را توصيه به دولت ياري کرد و دولت ياري را نوعي خودياري برشمرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي قم، اين مرجع تقليد روز پنجشنبه در ديدار'داوود دانش جعفري' مشاور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با وي ضمن تشکر از تلاشهاي دولت تدبير و اميد بيان داشت، منشاء بسياري از مشکلات موجود در کشور عمل نکردن واقعي به فرهنگ است.
وي تاکيد کرد، فرهنگ حرف اول، وسط و آخر را در تمام مشکلات موجود در جامعه مي زند که اگر به اين مساله توجه کافي شود مي توان بسياري از مشکلات را حل شده دانست.

آيت الله جوادي آملي با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ صحيح مصرف مواد غذايي اظهار داشت، اگر در مصرف مواد غذايي به فرهنگ و روش صحيح روي بياوريم جامعه اي سالم و پر انرژي خواهيم داشت.
وي اضافه کرد، بخش مهمي از بيماريها به سبب پرخوري و بدخوري است که اين امر سهمي بسزايي از بيماريهاي گوارشي در افراد را شامل مي شود.

وي همچنين در توصيه اي به جامعه پزشکي اظهار کرد: پزشک بايد به کار خود عشق و علاقه فراوان داشته باشد و نبايد مشکلات، بيماريها يا خداي ناکرده از دست رفتن افراد برايشان عادي شود چون اين امر باعث قساوت قلب مي شود که به هيچ وجه پسنديده نيست.

دانش جعفري در سفر يک روزه خود به قم از برخي مراکز درماني همچنين پروژه هاي نيمه تمام در دست اجراي دانشگاه علوم پزشکي قم بازديد کرد.