کد خبر: ۳۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۴

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا: نمی شود از دموکراسی با دولت مادورو صحبت کرد

 ˈانریکه کاپریلسˈ رهبر جناح مخالف دولت ونزوئلا گفت که تا وقتی که زندانیان سیاسی درکشور وجود داشته باشد ؛ نمی شود از دموکراسی با دولت ˈنیکلاس مادوروˈ رئیس جمهوری ونزوئلا صحبت کرد .

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه ˈال اونیورسالˈ ونزوئلا، کاپریلس روز پنجشنبه وعده داد که در چارچوب جلسات بین دولت وحزب ائتلاف ˈمیز وحدت دموکراتیکˈ جناح مخالف دولت ، همه کارها و اقدامات را برای آزاد کردن زندانیان انجام خواهد داد .

وی افزود : هرچه که در توان ما باشد انجام خواهیم داد تا که زندانیان آزاد شوند و هرچند که دولت بگوید که با پیشنهاد عفو مخالفت خواهد کرد، این امر مانع نخواهد شد که همچنان به مبارزه ادامه دهیم .

کاپریلس ادامه داد : ما دست از مبارزه بر نخواهیم داشت، ما گام به گام قدم خواهیم بر داشت تا که به آزادی تک تک دستگیر شدگان دست یابیم .

رهبر جناح مخالف خاطرنشان کرد : مسیری که برای کشور می خواهیم ، تعقیب ، سرکوب و زندانی کردن نیست. ونزوئلایی که می خواهیم ، با ایجاد اشتغال، رفاه وحل مشکلات هر روز مردم ساخته می شود .

وی در رابطه با گفت وگوهایی که بخشی ازمخالفان با اعضای دولت دارند ، اشاره کرد که گفت وگو، به طور اصلی ، به دولت بستگی دارد و از اینکه نیمی از کشور بتواند بر نیم دیگر کشور که مخالف اوست، حکومت کند ابراز تاسف کرد.

درهرحال، وی تاکید کرد که هیچوقت از امکان گفت وگو چشم پوشی نخواهد کرد .