کد خبر: ۳۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۰

همه جانشينان احتمالي تاتا مارتينو در بارسلونا

پس از حذف بارسا از ليگ قهرمانان شايعات در مورد برکناري تاتا مارتينو قوت گرفت و حالا که اين تيم جام حذفي را نيز به مادريد واگذار کرده و لاليگا را نيز در دوردست مي بيند ، بايد کار تاتا در بارسا را تمام شده بدانيم. روزنامه موندو دپورتيوو ، امروز نگاهي داشته به جانشينان احتمالي مارتينو در بارسا . اين گزارش را اينجا بخوانيد :
« تاتا مارتينو بطور حتم سال آينده جايي در برنامه هاي بارسا ندارد. بنا بر آخرين اخبار دريافتي از باشگاه ، مديران باسا در حال بررسي جانشينان احتمالي اين مربي آرژانتيني هستند . 4 گزينه احتمالي براي نشستن روي نيمکت بارسا در فصل آينده را با هم مرور مي کنيم :
ارنستو والورده :
ارنستو والورده مربي مورد نظر " زوبي زارتا " مدير ورزشي بارسلونا است . زوبي زارتا بيش از هر شخص ديگري به عملکرد اين مربي ايمان دارد و اگر نگاهي به کارنامه او در اتلتيک بيلبائو که در اين فصل مدعي صعود به ليگ قهرمانان است نگاهي بيندازيم ، متوجه خواهيم شد که اين اطمينان بي دليل نيست. تيم هاي والورده هموراه به ارائه فوتبالي تهاجمي شهره هستند و نگاه او به فوتبال با فلسفه بارسا همخواني دارد.
فرانک دي بوئر :
فرانک دي بوئر تا سال 2017 با آژاکس قرارداد دارد اما بنا به ادعاي روزنامه " AD " آمستردام او محتمل ترين گزينه براي جانشيني تاتا مارتينو به حساب مي آيد. با اين وجود اين بازيکن سابق بارسلونا در يک مصاحبه ، عنوان داشته که از حضور در آژاکس خوشحال است ، اما بايد ببينم در آينده چه اتفاقي خواهد افتاد . بدون شک دي بوئر ، بخوبي با فلسفه بارسا آشنايي دارد و نمي تواند گزينه بدي باشد.
لوئيس انريکه :
زماني که براي تيتو ويانوا آن اتفاق بد افتاد و او مجبور به کنار گذاشتن مربيگري شد از لوئيس انريکه به عنوان محتمل ترين جانشين وي ياد مي شد. زوبي زارتا حتي روي او بيشتر از والورده حساب مي کرد اما در نهايت ساندرو راسل رئيس وقت باشگاه در يک اقدام عجيب تاتا مارتينو را به عنوان سرمربي بارسا برگزيد. زماني که گوارديولا مربي تيم اول بارسا بود لوئيس انريکه در تيم دوم بارسا مشغول به فعاليت بود. انريکه نيز همچون دي بوئر به خوبي با جو بارسلونا آشنايي دارد.
پاکو خيمنز :
يک مربي شجاع با ايده هايي تهاجمي و جذاب. تاتا مارتينو همواره از پاکو به نيکي ياد مي کند. پاکو در حال حاضر مربي رايو وايکانو است و اين تيم را از مرز سقوط نجات داده و جالب اينجاست که رايو تنها تيمي بوده که در مقابل بارسا مالکيت توپ و ميدان را در فصل جاري در اختيار داشته است. در نيوکمپ از پاکو بعنوان مربي تهاجمي و ريسک پذير که فوتبال را بخوبي مي شناسد ياد مي شود.
چند هفته ديگر فصل براي بارسا به اتمام مي رسد و بايد در انتظار تصميم نهايي مديران بارسلونا بنشينيم »