کد خبر: ۳۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۲

طرح فروش مسي پس از جام جهاني روي ميز مديران بارسلونا

 عملکرد پر انتقاد مسي در بازي هاي اخير بارسلونا که با شکست هاي اين تيم و از دست دادن قطعي دو جام همراه بوده ، نقل محافل رسانه اي اسپانيا و خصوصا کاتالونيا است. گزارش مويسس يورنته از روزنامه As در اين زمينه را اينجا بخوانيد :

« بله ! صحبت کردن از فروش مسي ، همين تابستان و پس از جام جهاني در باشگاه بارسلونا ديگر يک تابو محسوب نمي شود. با شکست هاي اخير بارسا و پس از قطعي شدن ناکامي در دو جام اين فصل ، مسئولان بارسلونا به چشم بدي به باز کردن درب هاي باشگاه براي لئو مسي ، نگاه نمي کنند. هرچند در حال حاضر شرط بندي کردن روي اين مساله يک ريسک محسوب مي شود و افراد کمي اين مسئله را امکان پذير مي دانند و اين افراد متهم به فرصت طلبي مي شوند ولي واقعيت همين است که در بالا ذکر شد : طرح فروش مسي همين الان روي ميز مديران بارسا قرار دارد و بايد در مورد آن راي گيري شود. سالهاست که از مادريد ، چلسي ، سيتي و پي اس جي براي جذب مسي پيشنهاد هاي گوناگون به باشگاه بارسلونا سرازير مي شود اما همواره رقم 200 ميليوني فسخ قرارداد مسي سد محکمي بوده در مقابل اين انتقال جنجال بر انگيز »

« در ماه هاي اخير ، خورخه مسي (پدر لئو) و وکلاي ليونل با باشگاه در مورد بهتر کردن قرارداد اين بازيکن گفتگوهاي زيادي را انجام داده اند که بر اساس آخرين اخبار ، نتيجه اين گفتگوها قراردادي است که طي آن باشگاه بارسلونا بايد سالانه 25 ميليون يورو خالص به لئو مسي بپردازد ؛ ضمن اينکه تمام درآمد تبليغاتي از تصوير بازيکن به خودش اختصاص خواهد داشت. عده اي مي گويند که مسي از حضور در بارسلونا خوشحال است و قصد دارد تا زمانيکه در اوج بسر مي برد در اين باشگاه باقي بماند و سپس به باشگاه دوران کودکيش در آرژانتين يعني " نيوولز الدبويز " برگردد . اين عده اعتقاد دارند که قدم هاي نهايي براي امضاي قرارداد 5 ساله به ارزش 125 ميليون يورو که اين بازيکن را به گرانترين بازيکن جهان تبديل مي کند ؛ در حال نهايي شدن است »

« اين روزها که اوضاع براي بارسلونا خوب پيش نمي رود از رختکن بارسلونا خبر مي رسد ؛ لئو رفتار مناسبي با همبازي هاي خود ندارد و اينکه گلايه هايي شنيده شده که در هفته هاي اخير ، لئو همکاري خوبي در زمين با برخي بازيکنان ندارد . با اين وجود کسي انکار نمي کند که لئو مسي بارها با پاسهاي طلايي خود سبب گلزني بازيکنان بارسا شده است و بايد کمي صبور بود تا اين روزهاي بد سپري شوند »

« اما يک مسئله مهم ديگر به خود مسي برميگردد . لئو بارها نشان داده که پول براي او در درجه اول اهميت قرار ندارد . در طول 10 سال اخير قرارداد مسي تنها 6 بار بهبود پيدا کرده و اين روند بخصوص از زماني که بارسلونا حرف اول را در فوتبال جهان مي زد شروع شد. مشکل اصلي اينجاست که هر زمان که بارسلونا افت کرده و يا شکست مي خورد اين ليونل مسي است که مقصر شماره يک شناخته مي شود و نه از جانب باشگاه و نه از جانب مربيان بارسا حمايت رسانه اي لازم از وي به عمل نمي آيد. او بارها در محافل خصوصي از اين امر گلايه کرده است »

بطور حتم مسي اين روزها بيشتر از هميشه از اين مساله گله مند است چرا که در سه هفته اخير نيز همين رويه تکرار شده . لئو بخوبي مي داند که تاتا مارتينو فردا و هفته هاي بعد او را به زمين خواهد فرستاد اما بايد ببينيم که مديران بارسلونا در فصل بعد چنين عقيده اي خواهند داشت يا خير ؟