کد خبر: ۳۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۶

منتجب‌نيا: به روند حذف رسانه‌هاي منتقد از سوي دولت يازدهم انتقاد داريم

منتجب‌نيا، قائم مقام حزب اعتماد ملي در پاسخ به «نسيم» گفت: به روند حذف رسانه‌هاي منتقد از سوي دولت يازدهم انتقاد داريم؛ منتقدين بايد از آزادي برخوردار باشند. به برخي بزرگان اصلاح طلب پيشنهاد تشکيل جبهه اصلاحات را داده‌ام.

به گزارش خبرنگار «نسيم»، مهمترين محورهاي سخنان رسول منتجب نيا،‌ قائم مقام حزب اعتماد ملي در ديدار با شوراي هماهنگي جوانان اصلاح طلب در پاسخ به خبرنگار «نسيم» بدين شرح است:

- من به برخي بزرگان اصلاح طلب همچون خاتمي، هاشمي، عارف و کروبي پيشنهاد دادم که احزاب اصلاح طلب در قالب جبهه اصلاحات فعاليت کنند که اگر اينگونه عمل شود و اين پيشنهاد عملي شود نقطه پيروزي ما خواهد بود.

- انتخابات بايد در زمان خود مطرح شود. اصلاح طلبان بايد به وظيفه خود عمل کنند و در کنار وجود احزاب مختلف به صورت جبهه وارد شوند.

- جبهه اصلاحات وجود دارد اما پيشنهاد ما براي تشکيل جبهه اصلاحات به معناي تشکيل منسجم تر آن است.

- اين پيشنهاد نه تنها براي اصلاح طلبان بلکه براي اصولگرايان هم مطرح است. اصولگرايان هم بايد به اتحاد برسند و حتي مي توانند جبهه تشکيل دهند. اين به معناي دو جبهه نيرومند و اصيل است و اگر اين دو نيروي اصيل به رقابت بپردازند جايي براي افرادي که هويت مشخصي ندارند باقي نمي ماند.

- احزاب اصلاح طلب استاني به صورت جبهه اي کار مي کنند اما دليل بر فعاليت انتخالباتي آنها به صورت جبهه اي نيست.

- ما هم به روند حذف رسانه هاي منتقد از سوي دولت يازدهم انتقاد داريم. منتقدين دولت بايد از آزادي برخوردار باشند و تفاوتي بين رسانه ها نباشد.

- ما در مقام دفاع از سياست هاي آقاي روحاني نيستيم اما از دولت تقاضا مي کنيم و به آن پيشنهاد مي دهيم که فضا را براي احزاب و رسانه ها به خصوص رسانه هاي منتقد باز کند.

- انتقاد را بايد از تخريب جدا کرد اما نفس انتقاد بايد باز باشد.