کد خبر: ۳۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۰۹

تصاويري از نسل جديد iPad Air فاش شد

هرچه بيشتر به زمان معرفي محصولات اپل نزديک‌تر مي‌شويم، اطلاعات بيشتري از آنها به بيرون درز مي‌کند. از نقشه‌هاي طراحي اين محصولات گرفته تا تصاويري از قطعات آن‌ها! اخيرا هم اطلاعات و تصاوير مختلفي از آيفون 6 به بيرون درز کرده بود. اما شايد به جز اطلاعات ناچيزي در مورد زمان عرضه تبلت بعدي اپل، هنوز اطلاعات بيشتري در مورد آن ذکر نشده بود تا اينکه امروز تصاوير منتسب به نسل بعدي آيپد اير نيز فاش شد.

در جديد‌ترين تصاوير فاش شده به نظر مي‌رسد نماي جلوي آي‌پد اير 2 به صورت تصاوير زير خواهد بود. ظاهرا اين تبلت از يک نمايشگر يکپارچه بهره مي‌برد. در طراحي آي‌پد فعلي نمايش‌گر و پنل از هم جدا هستند ولي در طراحي جديد با يک نمايش‌گر يکپارچه نسل بعدي آي‌پد اير حتي نازک‌تر از مدل فعلي نيز خواهد بود. به اين ترتيب استفاده از نمايش‌گر يکپارچه فضاي بيشتري را در اختيار اپل قرار مي‌دهد تا در صورت نياز از قطعات بزرگ‌تري در اين تبلت استفاده نمايد و اين به اين مفهوم است که مي‌توانيم انتظار يک باتري حجيم‌تر را در مدل جديد آيپد اير داشته باشيم. اگرچه به نظر مي رسد تغييراتي در نمايشگر ايجاد شده است، اما اندازه آن طبق گزارش‌ها با مدل قبلي تفاوتي ندارد بنابراين مي توان نتيجه گرفت اين تصاوير متعلق به تبلت آيپد Pro که قبلا شايعاتي در مورد آن مطرح بود، نيست.

به گفته‌ي Kyle Wiens بنيانگذار وب‌سايت iFixit، فرايند طراحي اين تبلت بسيار شبيه Retina MacBook Pro است و استفاده از صفحه نمايش يک‌پارچه هزينه‌هاي تعمير اين تبلت را بالا مي‌برد، البته اين موضوع تفاوت چنداني ايجاد نمي‌کند چرا که تعمير محصولات اپل قبلا هم ارزان نبوده است.

بدون ترديد تا زمان معرفي رسمي اين تبلت خبرهاي جديدتري از آن خواهيم شنيد، همراه زوميت بمانيد تا در خبرهاي بعدي بيشتر با اين تبلت آشنا شويم.