کد خبر: ۳۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۷۴
ساوانی: پیشنهاد باشگاه‌های ایرانی را می‌پذیرم

اعجوبه واليبال ايتاليا در راه ايران


كريستين ساواني كاپيتان تيم ملي واليبال ايتاليا از علاقه‌اش براي حضور در يك باشگاه ايراني خبر داد. او كه نقش بسياري در موفقيت‌هاي چند سال اخير ايتاليا داشته، به ايسنا گفت:« من تصمیم گرفته‌ام که از تیم ملی ایتالیا خداحافظی کنم. در این‌باره با سرمربی تیم ملی هم صحبت کرده‌ام. من دیگر 32 سال دارم. یک دختر دارم که احساس می‌کنم باید بیشتر کنار او و خانواده‌ام باشم. سال‌هاست که در تیم‌های باشگاهی و ملی به طور همزمان بازی می‌کنم و حالا دوست دارم که قدری برنامه‌هایم را کمتر کنم. من در حال حاضر نیاز به استراحت دارم و امسال در لیگ جهانی والیبال بازی نخواهم کرد.»

 ساوانی درباره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا و تفاوت آن با مسابقات قهرمانی باشگاه‌های اروپا مي‌گويد:« تفاوت‌های زیادی درباره سطح مسابقات آسیایی و اروپایی وجود دارد. فکر می‌کنم مسابقات والیبال در آسیا رو به بهبود است. دراروپا سطح بیشتر مسابقات باشگاهی خوب است اما در مسابقات باشگاه‌های آسیا فکر می‌کنم تنها دو تیم الریان قطر و ایران کیفیت بالایی داشتند. اما سایر تیم‌ها هنوز راه زیادی دارند تا به سطح این دو تیم برسند.» وی در پاسخ به این پرسش که در صورتی که از شما برای بازی در لیگ ایران دعوت شود، آیا می‌پذیرید که در تیم‌های باشگاهی ایران بازی کنید، گفت: «البته. چرا که نه. من در تیم‌های باشگاهی چین هم بازی می‌کنم چه برسد به ایران. اگر پیشنهاد خوبی از تیم‌های ایرانی داشته باشم حتما می پذیرم.»

ساوانی درباره تمدید قراردادش با تیم الریان قطر برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان گفت: «هنوز در این باره تصمیم نگرفته‌ام. تمرکز من روی مسابقات باشگاه‌های آسیا بود. برای ادامه همکاری با این تیم در مسابقات باشگاه‌های جهان باید بیشتر فکر کنم.»